Gå til innhold

Noen historier dere har blitt spesielt grepet av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo mye man blir grepet av sånn i hverdagen enten man leser om det, ser det på tv eller opplever det i vennekretsen.

Selv husker jeg jeg leste en historie i avisen da jeg var 14 om en mann som ble dømt til fengselsstraff da han ble kjent skylding i å ha drept kona og deres ufødte barn. Husker ikke helt hvordan historien gikk nøyaktig for seg, men kona kom i alle fall i fødsel og jeg tror ikke det var helikopter tilgjengelig som kunne hente dem (tror de bodde sånn til). Mannen kjører selv kona, men har sommerdekk og det er glatt og de kjører av veien. Kona (og babyen) dør. Husker jeg fikk helt tårer i øynene og klump i magen da jeg leste det - synes så synd i hele familien. Og hver gang jeg hører Bryan Adams' "Heaven" så tenker jeg på den historien (ble spilt på radioen mens jeg leste). Og da jeg skulle føde i april var det ikke snakk om at gubben fikk lov til å skifte til sommerdekk før vi var vel hjemme fra sykehuset (selv om det ble hele 16 april før vi kom hjem)...

Har dere noen sånne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars familie.

Jeg har også en sånn:

En bestefar har hatt barnebarnet sitt på 3 år på besøk noen dager. Han skal kjøre den lille gutten tilbake til foreldrene, det er vinter og snø ute.

Så får han sleng på bilen og den blir slengt ut av veien og ut i et vann.

De som kommer til finner den gamle mannen desperat ulende, gråtende, mens han løper forvirret rundt og roper guttens navn. Han kom seg ut selv, men klarte ikke å få ut gutten før bilen sank for dypt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...