Gå til innhold

Melk i brystene!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

er innom fra "bli gravid" og lurer på om det er noen her som er bekreftet gravide som har hatt symptom at de fikk melk??

har ei jente fra før, men ikke ammet på 2 år, og ikke hatt lignende etter det...

nå stikker det i puppene, og det er komt hvite prikker på "nippla", og melk om jeg trykker lett på..

De små prikkene på det brune området er også blitt flere og større, og føler de er tyngre!'

Noen som vet om slikt kan komme såååå tidli?? IKM. i helga, senest tirsdag (hatt litt forskjellig sykluslengder,men max 28 dager, og det er tirsdag)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe:)

Et av de første symptomene mine,altså de siste dagene før ventet mens var utdrivingsrefleks, prikket og stakk liksom (bare at det ikke kom melk ut),ømme pupper og mørkere på brystvortene.

Skrevet

Fikk også melk ut før ikm, og eg har ikke amma på over 3 år:) Huske ikke kor mange daga før ikm d kom, men va blandt di første symptoman mine.

Skrevet

Jeg fikk faktisk melk i puppene ett par ganger da jeg IKKE var gravid tom jeg da..:P jenta mi er 2 år nå, og har ikke ammet henne siden hun var 4 måneder, så kroppen kan spille deg noen puss innimellom og.. he he..

Men lykke til! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...