Gjest Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Ærlig talt, rull inn a...........middagstips..............jøsses...her også, trodde det var forbeholdt skravle jeg.
prinsessa av HOR Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Vetje alltså!!! Men eg har mensen så jeg tipper at min nye elsker skal ha nettopp mensblod til middag, når han sleiker den deillige fitta mi;))
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Usj.........*dmensblod til middag, når han sleiker * den kunne du ha holdt deg for deg selv da.......hehe=)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Haha;) Huff, folk har lite å ta seg til.... Hadde tenkt å grille til middag i dag... Men så har jeg fått spy sjuka, så da blir det ingen middag på meg... Holder meg til salt chips og cola, og håper jeg klarer å la være å smitta mann og barn... Lykke til med valget av middag;) PS: http://matprat.no/artikkel.aspx?artid=12561 Vet ikke om du har barn eller er gravid, men dette er faktisk både manne og sønnens favoritt;) Nam nam, og raskt å lage;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå