Gå til innhold

brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har bestillt brudekjole fra usa her? Er jo sinnsykt mye billigere...

vurderer det,men vet ikke om jeg tørr..noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min på e-bay.com

Ble laget i Kina. Og jeg er sinnsykt godt fornøyd!

Koster meg 1500 kr ink frakt. I tillegg skrev de at det var gave, så jeg slapp å betale toll også:)

Så anbefaler det på det sterkeste jeg ihvertfall:)

Skal gifte meg 9 august forresten....

Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min usa. Nå var jeg riktignok der og prøvde og sånn da, men kan på det varmeste anbefale bridepower.com som er websiden til butikken jeg kjøpte kjolen min i. Butikken heter Vows Bridal og er en outlet butikk som er kåret til den beste i Boston i en årrekke! De er veldig profesjonelle og du gjør garantert et godt kjøp. De har kjoler både fra veldig dyre designere (som Vera Wang) og enklere kjoler til en rimeligere pris. Uansett er alle prisene kraftig redusert (sikkert alt i fra 30-80%) og man har mulighet til å få tak i kjoler man aldri ville ha hatt råd til eller mulighet til å skaffe i Norge.

Skrevet

Hvis du bestemmer deg for å bestille så husk at ihvertfall de litt dyre kjolene er veldig små i størrelsen! En size10 i Vera Wang tilsvarer f.eks ca size6-8 i vanlige klær. (36/38 altså)

Skrevet

"supernint 1pp"..var å tittet på e-bay nå..fant en sinnsykt fin kjole...men turde ikke kjøpe..håper den kommer opp igjen på bud...men sto ikke noe om toll der? kommer det evt i tillegg?vet du hvor mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...