Gå til innhold

Nå har jeg vært på sykehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

og ble sendt hjem med rier,som er 4 min mellom,med beskjed om at de regner med at det skjer noen innen det første døgnet,men at det fortsatt kunne stoppe opp,men de trodde det var lite trolig.

Nå skal jeg om en time gå å få modningsakupunktur,så det må vel sette i gang noe mer,skulle jeg tro.

Går jeg i fødsel nå er det 17 dager før ul termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så spennende! Er du klar? Masse lykke til med fødselen;)

Skrevet

Å, så spennende!! Gleder meg til det er min tur, og håper jeg slipper å gå over.... ....hvordan var din menstermin i forhold til UL-termin? Jeg ble flyttet 10 dager frem på UL og er derfor redd jeg må vente lenge.... Er jo en stund til uansett, har termin 07.09... Uansett - MASSE lykke til til dere :-)

Skrevet

Ja,jeg er klar jeg.

Ul terminen ble fflyttet til 10 august,hadde 8 august,så det er jo nesten det samme da.

Nå skal jeg ut å få modningsakupuntur,håper at det setter fart på det

Skrevet

Åh, så spennende! :) Håper det blir fødsel på deg snart da. Jeg for min del har vært hos jordmor i dag og blitt strippet for andre gang så jeg håper det hjelper. Du spådde jo at jeg skulle føde til termin (som er om 2 dager) og jeg krysser fingra for at det stemmer! Hehe.. Masse lykke til videre til deg :)

Skrevet

Takker for det.

Var å tok modningsakupunktur nå og jm mente at jeg nok kom til å gå ut i fødsel i løpet av natten,men siden det er 3. mann var det også fare for at ting kunne stoppe opp og drøye ut

Skrevet

Uansett hva som skjer i kveld eller natt, så er du i gang hvertfall :) Kan jo umulig være lenge igjen nå, når du har det slik. Så ønsker deg masse lykke til jeg, og håper alt går etter forventningene :)

Skrevet

Jeg var inne på sykehuset igjen i natt. Jm mener at det absolutt skjer noe inni magen min,men at det ikke vil begynne helt skikkelig. Det er vist helt typisk for 3. mann at han holder på slik. Mange holder på å gå inn og ut av sykehuset da,før fødselen virkelig starter,så jeg får vel bare se hva som skjer.

Skrevet

Så spennende!!!

Ha masse lykke til! :D

Skrevet

Hei så spennende :). Er nettopp kommet hjem fra ferie på hytta, og prøver å oppdatere meg på hvordan det går med gjengen.... Er ganske fødeklar selv, og har litt murringer på kveldene... Sender en PM.

Skrevet

Har svart deg på pm. Håper vi snart treffes snart da,med babyer i vogna.

Skrevet

Hvordan går det,mamma tiL 1stor,1Liten+1spire?

Så akkurat tråden etter et par dagen i Kristiansand.

Skjedd noe mer?

Jasså så 3.mann skal liksom holde på å lure oss til stadighet også nå?!

Har hele tiden sagt at "Ja det er godt det ikke er første gangen,for da vet jeg hvertfall når det er igang!",det trekker jeg herved tilbake igjen.

Håper det er noe fremgang,og lykke til!

Skrevet

Jeg sitter da her og kjenner på tak,men som ikke vil sette skikkelig i gang,så jeg blir snart sprø.

Tenkte og det at jeg nå viste hva jeg skulle kjenne etter for å vite at fødselen virkelig var i gang,men kan vist bare glemme alt det der.

Akkurat nå forstår jeg ikke at jeg skal få baby i løpet av helgen,vi får se hva som skjer.

Skrevet

Kan jeg få spørre om hvordan disse takene dine er?

Hvor vonde og hvor de sitter...

Har så vanvittig vonde kynnere til tider at jeg holder på å bli gal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...