Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 jeg hadde lyst å bruke det til forrige ungen, men jeg ble totalt nedstemt av mannen min. så jeg lurer på hva andre synes?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Vet av en nnyydelig gutt som heter Vetle:) Så syns det er helt greit;) Men dere må jo være enig i navnet, så begge er fornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 ja det er utelukket nå uansett. ungen er døpt for snart 10 år siden. men jeg henger litt fast i navnet allikevel jeg. så jeg var bare ute etter en liten meningsmåling for skøy skyld. HI
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Synes det er veldig pinglete, i samme gate som Linus og Noah..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Synes også det er pinglete, det var rette ordet faktisk! Passer på en liten gutt, men ikke på en mann. Ikke maskulint i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Venninna mi har en sønn som heter det,men han har et navn i tillegg å da,og de bruker begge... Synes bare Vetle ikke er såå fint,men det ble veldig fint sammen med et annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå