Tyren73 Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Har et barn på 19 måneder, og vil nå ha en ny vogn. Den må kunne brukes på all slags føre og bli ganske liten når den legges sammen. Ønsker en med 4 hjul og helst ikke luftdekk (er lei av punkteringer). DBS compact Emmaljunga scooter Emmaljunga cerox Teutonia timmy simo sportstrille
Ksenia & Anjem Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 vi har hatt emmaljunga scooter og den er kjempedeilig å kjøre..flott og slid vogn har også hatt cerox, den likte jeg IKKE..kalesjen detter ned hele tiden. og kurven under vogna er håpløs
Mrs. Bouquet Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Jeg skulle til å svare det samme som deg; ingen! Men hadde gått for emmaljunga cerox eller teutonia timmy om jeg måtte velge blant de. Selv hadde jeg kjøpt en vogn som det er litt mer med, f.eks teutonia mistral.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Vi har hatt Emmaljunga duo edge til nå, og har akkurat vært å kjøpt en Emmaljunga City Cerox 360. Virker bra! Hadde vi hatt tid til å vente, hadde vi ventet til Emmaljunga Nitro City kommer, det er samme vogna som City Cerox 360 bare med mindre yttermål. Dvs barnet får samme gode plassen, men vogna tar mindre plass :-) Veldig fornøyd med Emmaljunga iallefall!
Tyren73 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2008 Er ute etter en enkel vogn. Har emmaljunga edge duo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå