prinsessa av HOR Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Virker å være utrolig mange slitne og mindre atraktive småbarnsmødre her inne. Og for dere som prøver å forteller dere selv at det er det indre som teller, så stemmer alltså ikke det. At dere innbiller dere selv at mannen deres ikke glor eller er sprengkåt på den deillige blondisen over veien, er også bare noe dere prøver å innbille dere selv!!!! For å holde på en mann så kreves det mere enn 5 minutter under dyna i misjonær!!! Å nei dere er ikke perverse utskudd om dere prøver noe annet enn akkurat misjonæren..., å bli klaska litt på rumpa er heller ikke perverst. La mannen ta dere litt bakfra, tror dere kommer til å elske det. Lær dere for all del å suge, menn elske det. Stapp en finge ropp i rumpa han og finn g-punktet hans kle deg ut som dirti nurs eller den slemme tjenestepiken eller så er det tusen forskjellige stilliger dere kan prøve. Slår dere til med noe av dette så tviler jeg at han kommer til å tenke så veldig på den kåte blondisen over vegen. Men husk: fjern overflødig hårvekst...
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 DU glemte strippestang og strippekurs=) Veldig viktig=)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Hehe....... ;o) Godt mulig du er inne på noe der ja...selv om ikke alle vil høre det....
prinsessa av HOR Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2008 aaaja....det glemte jeg!!! satser nå på at antall bim damer med utro menn nå reduseres drastisk!!!!
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Ikke så mye som skal til enkelte ganger uansett kroppsmål,hehe.....litt fri fantasi, selvtillitt og strippestang, det gjør susen det=)
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Det er jo en selvfølge men jeg går med de i beltespenna til alle døgnet tider så for meg er de en selvfølge så klart=)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Du glemte også heftig klining på kjøkkenet på en tirsdag!
prinsessa av HOR Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2008 Gleder meg til den nye elskeren min kommer på besøk jeg gitt..skal vise ham leketøys skuffen min;)
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 HALLO.................Kaller du det heftig sex.............ikke rart mannfolka til enkelte løper eller jobber overtid=) Klining liksom......johooooooo
prinsessa av HOR Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. juli 2008 heftig klinings hindrer nok ikke mannen din i og gå over gata til den hotte blondisen nei....
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #12 Skrevet 24. juli 2008 Prestasjon å kunne lire av seg tips for å holde på menn, fra en som ikke har og skryter på seg at hun puler rundt. Talentløst!
prinsessa av HOR Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. juli 2008 Men til mitt forsvar så har jeg ALDRI blitt dumpa av en mann!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #15 Skrevet 24. juli 2008 Hvorfor nøye seg med en kjedlig en som har sluttet å dusje for deg når man kan få de som gymmer, går til frisøren og anstrenger seg ekstra for nettopp deg. Hvem vil være kona som aldri får være med på fest, når man kan være venn og elskerinne. Kone har man for å ha noen man kan kjøpe hus sammen med. Man kan bo så meget bedre om man er to til å dele. En elskerinne har man kun for fornøyelsens skyld. Man spanderer også mye mere på elskerinnene en konene.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 24. juli 2008 #17 Skrevet 24. juli 2008 og hvorfor holde seg til senga når det er så mange andre rom i huset?ikke minst verden..Dassen på flyplassen passer fint til et kåt par i sexnød;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå