*min lille sin!* Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 josefine er jo et litt kraftig navn i seg selv men ... hihi åpen for alle tips;P
fru lykkelig Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Syntes Josefine er så fint i seg selv at det ikke trengs noe mellomnavn. Er nesten penest alene... Hva med Leah Josefine?
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Mia Josephine Pia Nora Jill Lilly Hanne Bente Mette Tea ...................mange muligheter, spørs bare hva slags navn man liker - og om det skal være som fornavn eller mellomnavn Josephine Marie J..... Beate J......Marie J......Irlin .............dette blir en smaksak. Prøvd å kikke i navnboka???
!!!! Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Josefine Eline. Josefine Charoline. Josefine Helene Men syntes godt du kan kalle opp etter noen hvis du skal ha dobbelt navn. Ser liksom ikke Heeelt poenget med å klemme på et navn på Josefine hvis ikke det er av en grunn. Navn som Josefine og Johanna står godt alene.
*min lille sin!* Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2008 ja , men da kommer jeg over så mange andre navn at jeg blir ør hihi josefine kristell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå