Gjest Sekretøsa Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 De skulle døpe sønnen, og det ENESTE gubben fikk beskjed om, var å kle på, og ta med sønnen til kirka (de har mange barn, så moren kjørte først). Mannen ankommer kirka, UTEN guttungen... da satt han ferdig påkledd, i bilsetet sitt, hjemme i stua.. Så jeg tror det går ann
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 hehehehe, det er mulig å glemme ja! jeg glemte et av barna jeg var au-pair for hjemme når vi skulle til besteforeldrene. Riktignok skal det sies at jeg var au-pair for 10 fantastiske unger da.. Den ene gangen jeg glemte å telle de før vi dro. Kom halvveis dit og måtte snu igjen, da hadde han heldigvis gått til naboen når han skjønte han var helt alene hjemme! sukk. Han satt forresten oppe å spilte playstation. *ler høyt*
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Ei venninne av meg skulle kjøre ungen på skolen pga skikkelig dårlig vær. Kommer frem til porten og finner ut at ungen er igjen hjemme... Det barnet var jo stort nok til å passe seg selv den korte stunden, men hjerner kan "kortslutte" og det er menneskelig å glemme.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 hehe, ja eller som vera mikalsen fortalte i den boka hun skrev om å være mamma. hun gikk fra vogn med ungen i på postkontoret. kom nesten hjem før hun kom på at hun virkelig hadde hatt med seg noe mer på vei ned. *ler*
Northernlights Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Jeg pleide glemme schæferen utenfor butikken da jeg var lita...kom hjem med melka og brødet, og mamma sa "hvor er Lady??"! Ops! Løpe tilbake, og hente snille, stille hunden..
Felix&Lurifax Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=196889 Ikke for å være stygg, men laste akkurat dette om å glemme barn, er helt nummen ennå....
Mockanin Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 ..... og jeg små stresset med en bærepose i hver hånd på vei ut av butikken UTEN minsten. Han satt igjen i handlevogna ved butikkkassa.. Gjett om det var flaut og snu og gå tilbake og hente han. Heldigvis var det ikke så mange metrene jeg var kommet før jeg hørte stemmen hans der han satt og småprata med seg selv.
blond Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Så lenge han ikke glemmer ungen i bilen i denne varmen forblir det en god historie om en typisk mann-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå