Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen som har startet enda såvidt jeg kan se...

 

nytt for meg denne pp:

- grapefruktjuice

- bisolvon

- wild yam

- sink til mannen :)

 

håper denne "coctail'en" gjør susen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

her henger jeg meg på :)

Starter nå første pp etter MA i juni, IKM blir 19. august.

Hva er bisolvon og wild yam?

Har ikke foreløpig noen grunn til å ty til alle mulige knep, men det skader jo ikke å gjøre alt jeg kan for å hjelpe til ;)

Håper skikkelig at det blir klaff!

 

Lykke til!!!

Skrevet

Er litt frustert nå. Venter på tanta, den skulle ha kommet mandag. Dette skal bli vår første pp. Har hatt regelmessige syklusser siden jeg slutta på pilla i mai, så synes det er litt rart TR ikke kommer...

 

Hadde tenkt til å kjøpe en test i dag, men var for seint ute. Tror ikke jeg er gravid, men vi var litt uforsiktig et par ganger rundt da jeg tror jeg hadde EL. Tok ikke på kondomet med en gang. Men har ikke kjent noen symtomer, verken på det ene eller det andre.

 

Tror jeg må avgårde i morgen tidlig å kjøpe en test:/

 

 

Skrevet

ser nå at det er en annen skravletråd for uke 34 --- skal vi kaste oss med der?

 

bisolvon er en type slimløsende hostesaft, tror det står mer om dette i noen av tipsene på forumet her (tas fra IKM til EL), mens wild yam er tabletter som får på helsekost butikker, men skal visstnok kun tas etter EL.

 

Lykke til til deg også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...