Gjest Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Goodie draw jenta:D Hvordan gaar det med deg da, tennisbaben?
Mom2Two Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 HaHa, skjønte jeg kom tilå få den tilbake!!! Bare bra her, jobber hardt i varmen, har sortert to boder i dag!! Hvor i verden er du, siden du ikke har norsk tastatur?!?? Hvordan går det med deg da, ballerinababen;-)
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Hehe... Flink du er:D! Saant gidder ikke jeg... Er i Frankrike naa - i den drepende varmen Men det er jo ikke saa vaerst... Her gaar det baaare bra, Hva gjor du i sommer?
Mom2Two Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Ja, synes da jeg har vært ganske flink:-p Har vært ute med en venninne nå, og jammen har jeg ryddet et par timer etter at jeg kom hjem også. Snart sortert ferdig barnetøyet nå. Ufattelig mye tøy.. Gjør ikke stort i sommer. Bestefaren min er veldig syk, så har valgt å være i landet både pga. det og at vi hadde stor ferie i fjor. Tenkte kansje å finne på noe festlig i høstferien i stedet, vi får se:-) Hvor lenge blir du i Frankrike da? Planer for resten av sommeren?
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Ja, du er veldig flink!! Naa sitter jeg aa spise min 7'ende saftis med appelsinsmak og har krampe i benet! Trist aa hore om bestefaren din.... Jeg har vaert her i tre uker naa, og skal til Hellas paa sondag... Etter det skal jeg til Paris:) Saa skal jeg starte paa nytt studie til hosten - tror jeg!
Mom2Two Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Saftis er neste det eneste som duger i varmen!!! Nå fikk jeg og lyst på. Har kroneis i fryseren, men det er ikke samme susen over det. Takk ang. bestefar. Det har blitt en del turer hjem pga. det, og reiser opp igjen på tirsdag. Hvor i Hellas skal du til da? Høres deeeilig ut. Paris er også herlig, men an være gruelig varmt på sommeren. Hvilket studie skal du starte på da? Nå ble jeg nysgjerrig...
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Ja, jeg liker bare saftis jeg da... Noe annet spiser jeg ikke Huff, faar haape det ordner seg, og hvis ikke - saa haaper jeg at dere kommer dere igjennom det. Slikt er vanskelig... Jeg skal sende deg PM jeg - vil ikke legge uut:D
Mom2Two Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Sånn, nå er den bare nesten full, så du kan sende i vei:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå