010808 og 200312 Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Er formen bra? Det har virkelig ikke gått opp fo meg at noe kan skje når som helst enda, tror ikke det kommer til å gå opp for meg før jeg sitter midt i hele greia! Alt er i hus, bortsett fra et par småting vi ikke skal kjøpe før vi vet hvilket kjønn det blir:) er virkelig spent på hvordan jeg kommer til å reagere når er igang!! Har litt høyt blodtrykk så jeg må passe på om jeg får noen andre tegn på svangerskapsforgiftning, ingenting skjer enda iallefall!!
*Tyttebæret* Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Jeg har termin 0108,men har bynt å innstille meg på å gå over dato..mamma gikk over med alle sine 5 barn,fra 14-21 dager over.Og jeg har liksom ingen følelse av at det er noe på gang..Men det er kanskje ikke så mange forvarsler? Formen er dårlig pga bekkenløsning som gjør at det er vanskelig å få sove noe særlig,har ikke sovi en hel natt på 3 mnd! Vet helt sikkert at det er en gutt i magan,så tror vi har handla inn alt vi trenger nå.(Eller som vi tror vi trenger..er førstegangs.. Håper babyene våre kommer snaaaart!
Juli 08 + April 11 Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Hei, har også termin 1 august å venter en jente. Formen er god den, har slitt litt med mild grad av bekkenløsning men ingenting å snakke om i forhold til andre her inne. Jeg går å venter hver dag skulle ønsket det skjedde noe snart, men bør vel heller forbedrede meg på å gå over...
bryomamma***høygravid*** Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Hei, jeg har også termin 1 august! Sliter litt med bekkensmerter og nedpress, men ellers er formen ok. Er veldig fødeklar nå, og vil bare ha det overstått. Min nummer to, og første fødsel tok lang tid! Gleder meg veldig til å møte lillegutt, men har ikke så lyst til å føde,men ut må han jo!!! Min første kom temmelig nøyaktig til termin, så jeg håper det skjer nå også! Lykke til."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå