Gå til innhold

hva er det mest private dere eier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for meg er det daten (sånn bortsett fra at jeg ikke eier den da) om folk låner dataen min får jeg litt småpanikk. eller om de skal se på at jeg skal finne noe på sider som er "mine"

datan innholder mye mer tanker, følelser og synder en mobilen noen gang har gjort

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

njei, tror ikke jeg har så mye privat jeg, igrunn...

Skrevet

veldig lite privat her og, folk kan fint få bruke dataen og se på mobilen min hvis dem vil det..

Skrevet

Dildoen min ;-)

Pc og mobil kan jeg alltids låne bort, men den .... nånei!

Skrevet

Var flink å skrive dagbok tidligere, så de (selv om de begynner å bli gamle) er mine mest private ting. Men jeg skjønner veldig godt hva du sier om pc, så vi har en bruker for besøkende her, som bare har de mest basic greiene på :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

vel, ja.. om dildo og slikt kan regnes med, så har jeg noe privat! ;)

Skrevet

jeg låner heller bort dildoen min en daten. har ikke noe problem med og låne bort dildoer.. hehe

Skrevet

Men hvem vil låne en dildo?? Jeg skjønner jo at de kan vaskes, men uuuurgh!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

nå ble dette vridd om til en samtale vi ikke trenger, mortilgunnar ;) Haha.

(jeg har forøvrig lånt bort dildo, men det var det eneste jeg kom på som var privat)

Hehe :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

man bytter jo gjerne på da, om man er 2 jenter, f.eks...?

Skrevet

Okei, jeg glemte det alternativet - som i en partner man har. Så mer for meg "til en venninne" (som man ikke har planer om å gå i køya med selv)...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Trenger det og være en partner? Høhø... Vel, altså. NEI, jeg hadde ikke lånt bort en dildo om venninda mi trengte en for kvelden! :P

Skrevet

hehe.. sant sant.. men det var ikke jeg som begynte og si dildo!

hehe.. jeg har forsovit lånt dildoen til venninna mi... haha.. sån at dere får enda mer informasjon dere ikke vil ha

Gjest Sekretøsa
Skrevet

nei, det var ikke meg heller! Haha :)

Tror ikke det er alle som er så mottagelige for slik sensibel informasjon, frøken! ;)

Skrevet

hehe.. det får de tåle :-)

det er jo ikke en ille ting å gjøre. i hvertfall ikke i forhold til og låne andres data... hehe

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

det meste som ligger i nattbordsskuffen, utenom fuktighetskremen. Den kan folk godt få låne hvis de vil.

Ellers er det vel et smykke jeg fikk av farmor før hun døde, det får ingen røre.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Man kan jo dele, både data og dildo..høhø.

Men som sagt, jeg har svært lite private ting på min pc... bilder som ikke skal sees av andre, ligger ikke på denne pc'n, nemlig! hoho

Skrevet

hehe... har ikke bilder her som ikke tåler forsiden av VG. men jeg har mange tanker, og mange ting som er skrevet som jeg ikke vil at hele verden skal få se. egentlig er de ikke for noen andre en meg.

sånn om følelser, om stemninger, om synspunkt på ting osv

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, skjønner... jeg skriver ikke ned slikt, jeg har det i hodet.. :o) Og om jeg skulle glemme det, så er det kanskje like greit?

Skrevet

ja, det er vel kanskje det man burde. men da blir alt bare kaos.. hehe.. når man kan skrive det ned så blir det tomt i stedet.

så da kan man velge mellom tomt eller kaos... hehe

Skrevet

Hehe fant igjen en nesten 10 år gammel dagbok når jeg ryddet i går. Jeg var nygravid med eldstemann og hadde ikke vært lenge sammen med min kjære.

Flaut å lese gjennom... Det blir litt sånn "geeez, har jeg skrevet det der?"

Det meste private må være mobilen og innholdet i min goody draw:-p

Skrevet

mascaraen min, pc'n min og lekene mine ja! hehehehe. telefonen min kan folk godt låne.

Skrevet

Privat...hmmmm.. *tenker*

Jo, jeg liker ikke at andre enn meg og mannen bruker dataen min.

Og så blir jeg sur om folk bare går inn på soverommet mitt uten å ha spurt først. Det er et PRIVAT rom, gjester og andre får nøye seg med å kunne benytte de andre rommene i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...