Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Hvor mye skal man leggge i en bryllupsgave til f.eks. søskenbarn venner bekjente
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. juli 2008 sett at man skal i bryllupet
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Jeg er nok litt overshoppoman der, for jeg har gitt for 500,- når jeg har vært til kaffe. Forøvrig eneste jeg har vært til kaffe hos, etter at jeg begynte og betale for gaver selv. Jeg ville nok gitt for 1000,-, om jeg var til middag. Er det ikke en uskreven regel om at gaven skal koste det brudeparet betaler pr.pers/par? Såfremt man har økonomi til det, altså
Mom2Two Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Gir for 1500 kr om det er noen vi er ganske nær. Skal være forlover i bryllup om et par uker, da kommer jeg til å gi mer, men vet ikke hvor mye. Jeg synes man skal gi det man har lyst og har økonomi til. For min egen del synes jeg det er en slags gave at folk kommer også, mange har ofte lang vei med flyubilletter og hotellovernatting, folk kjøper seg pentøy osv.
Mammasin Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Hmm..litt usikker skal i bryllup selv og aner ikke hvor mye vi skal gi. Bekjent. Tenkte rundt 500, ikke middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå