Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Hei! Vet ikke hvordan jeg skal formulere dette uten at du, eller andre, tar dette opp feil, men.. Jeg har i mange år gått og sett litt ned på folk med dysleksi. Har alltid tenkt at de er litt mindre intelligente og at de mangler noe. Takk for at du omvendte meg Du kjenner meg ikke, men jeg har lest mange av innleggene dine, svarene dine osv. og jeg må si at du virker som en veldig oppegående jente på alle måter! Takk for at du fikk meg til å være litt mindre dømmende Måtte bare få det ut.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 takk! det var en utrolig trivlig ting og si :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 det er mange som ikke forstår det med dysleksi. selv folk som er utdannet til og jobbe med sånne som meg, handler meg som tilbakestående til tider. og det er jo forstårlig når de ser meg bruke evigheter på og lese en tekst. eller når de ber meg lese en tekst høyt og gjenta den, også kan jeg ikke fortelle hva jeg akkurat har lest. fordi all energien min gikk til og si det jeg leste. det er nok ikke lettest og sammarbeide med en med dysleksi og det er nok veldig mange som har gitt opp, jeg gjør også det til tider. (det er ikke så mange månedene siden jeg sa "spør hun meg om og lese gammel norsk så går jeg!" (om norsk læreren). hun spurte meg, men jeg gikk ikke. jeg ba om og få slippe (med blanke øyne), det fikk jeg. det er ikke så rart om de som sitter ved siden av tenker at jeg er dum da. som ikke greier det en gang. men jeg greier mye annet. og hodet mitt funker som det skal på mange andre ommeråder en lesing. og det er altid koslig at folk får med seg det. jeg har latt som om jeg er dom i mange år av livet mitt, fordi det var det folk forventet. det blir en ond sirkel på et vis. nå prater jeg meg bort. men takk for innlegget! :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Ja, intelligens handler jo om mye mer enn å lese og skrive.. Men det er som du sier, det er veldig enkelt å dømme folk, si at de er dumme, når de ikke klarer å lese teksten foran seg, eller å skrive enkle ord. Men dum er du ikke, du virker som en oppegående og reflektert jente! Så fra nå skal jeg ikke dømme andre pga deres dysleksi HI
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 :-) da har vi fått til noe bra sammen, du og jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 ...Og det er ikke dårlig bare det Ha en fin dag, mortilgunnar. HI
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Mortilgunnar, stikker innom for å si at jeg synes du skriver veldig bra og veldig lite feil til å ha dysleksi Lykke til videre! Du virker som HI sier som en intelligent og oppegående kvinne
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Takk! det er veldig koslig og høre! det ligger ekstremt mange timers jobb bak, så det er bra det syns :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Hei... Jeg vil også si at du virker som en smart jente på alle måter, jeg er helt enig med HI =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juli 2008 #13 Skrevet 24. juli 2008 det går ikke an og svare noe på det annet en at mortilgunnar er meg. men det ser du jo.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå