Gå til innhold

Gave til far..Forslag?


Tjukkbullen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har så lyst til å kjøpe en fin gave til samboeren min,som har vært helt utrolig tålmodig og forståelsesfull i 37 uker nå.Han har overlevd fire mnd.med halsbrann,hysteriske utbrudd hver gang det går opp for meg hva som faktisk skal skje snart,fortvilet sutring når det ser ut som låra går rett i skoa-også fordi de eneste skoa jeg får på meg nå om dagen er clogs...Jeg synes virkelig han burde ha medalje,siden det egentlig ikke finnes èn eneste tålmodig celle i kroppen hans!Men hodet mitt er en stor tåkebanke for tiden-bare en grå og stille grøt m.a.o...Forslag mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt en god whisky fra bestillingsutvalget på polet, som jeg VEIT han setter pris på. Har pakket den i sykehusbagen, og han skal få kose seg første kvelden (han kan kunsten å drikke en whisky og kose seg med det!).

 

Ellers har vi alt han ønsker seg med unntak av dyrt fotoutstyr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer skal få en ny sykkel, det har han ønsket seg en stund! Og han gleder seg sååå til å ha Knotten bakpå i setet neste sommer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt stor flaske konjakk til han :o)

 

Forrige gang fikk han stor flaske konjakk + halvt års abonnement på Vi Menn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe Boken Pappa kan alt. Er en veldig åreit bok. Ta for seg det å lage olabiler og flette fletter+++mye mere. Den ga jeg til min mann når vi ventet vårt første ban. Han har brukt den flittig og syns den er veldig oreit.

lykke til.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en tykk bok om det å finne fine turmuligheter i Norge+et norgeskart (han er villmark-frelst!!)

Også tenkte jeg å kjøpe en iPod,iPhone eller GPS. Ikke helt bestemt meg.

Forrige gang fikk han er uslig liten dvd av store ståhai, haha!!! Så må slå til denne gangen. Jeg fikk en knallfin diamantring i hvitt gull sist, så skulle bare mangle! ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, den boka var ikke dum! Passe pris også, akkurat nå som jeg ikke har råd til den dyreste wiskeyen han sikkert også ville satt pris på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøp han ny jakt og fisk pipe, med tobakk (som kostet nesten det samme som pipa) og i kortet står det at han rekker jakt start 10 sept vist han vil :)

 

Til han som skal bli storebror blir det nytt telt som han har såååååååå lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt en kortmappe og gravert inn en personlig hilsen på baksiden samt navnet hans på forsiden :)

pluss GPRS til bilen som tydelighvis de fleste mannfolk brenner for.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff... er kanskje en dårlig kone jeg..... har bestemt meg for at er det noen av oss som fortjener noe, så er det meg... hehe... for å ha bært frem dette, sovet dårlig i x antall mnd og for at jeg må presse ut ungen og!! mannen min har vært veldig snill og hjulpet meg m ting underveis, men det skulle vel mangle?? dette er tungt!!!!n vi har bryllipsdag den 4, termin den 10..

så han får kose seg m bryllupsgaven sin!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bla laget en fotoalbum på fotoknutsen.no.. der har jeg plukket ut noen fine bilder fra ferien og andre gode minner som vi har hatt i lag før vi blir tre:) der kunne man skrive ulike kommentarer til bildene og selv velge mellom mange ulike farger og dekorasjoner på fotoalbummene.

skal også kjøpe et 3 mnd abonnement på Vi menn til han for d vet jeg at han vil sette pris på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...