Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Han er 5 1/2 mnd, han hadde 39,2 i feber når vi var der inne. De lyttet på han, kjente på magen, fikk stikk i fingen og skal ta urinprøve.. er veldig fornøyd med legen min!! han kunne ikke si hva det var, men kunne jo være det er tenner som er på vei... han sover veldig mye nå, er våken en time og er trøtt igjen. Ikke noe særlig aktivitet på han.. håper han kommer seg fort. Nå kommer sambo hjem fra nordsjøen i dag, det skal bli litt godt å få litt hjelp..
Nit@™ Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Så lenge de ikke finner noe, skal man være glad for det, samtidig som man gjerne vil vite hva det er også. Håper det er bare en liten kort sykdom, eller tenner. Skjønner godt at du gleder deg til samboeren din kommer hjem i dag, sikkert både for å få litt hjelp, også blir det sikkert godt å se han igjen også ;o) God bedring til lillegutten din!
Alba44 Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Stakkar liten... Håper formen bedrer seg raskt!! Så vondt når de små er syke. Tror mor trenger en klem også, så her kommer en! )
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2008 takk for klemmen:) ja, håper det går fort over jeg også! det er en prøvelse med sykt barn! gleder meg kjempe masse til sambo kommer hjem! det gjør jeg hver gang:) Nå sover han søtt i sengen sin, er sikkert litt deilig fodri det er litt kjøligere der oppe! kjedelig at han er syk når det er så fint vær ute!! kunne tenkt med å gått en lang tur:) menmen! vi tar det igjen... til neste sommer:P hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå