Gå til innhold

Yes! Havfruen er med liten fisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faktisk, hvis den kommer til termin blir det en liten fisk, ganske morsomt det da! Eggløsningstestene gjorde susen for oss, to samleier rundt positiv test var nok. Ble bråstopp i sengekosen på grunn av urinveisinfeksjon, men det var visst nok. Positiv CB 13 dager senere fortalte meg at det ikke ble noe drikking på meg den kvelden og de neste åtte månedene. Ikke vært her på en stund nå, måtte ta meg en BIM pause, ble litt opphengt..Ser det er flere her som var her sist også, sender masse tanker til dere. Har ingen revolusjonerende nye tips bortsett fra de fantastiske eggløsningstestene fra billig-tester.no, som er både billige og bra, men det er vel de fleste her klar over tenker jeg.

Prøvd meg såvidt inne på 1.trimester men der er det mye snakk om ma og sa og utskrapning, så jeg tør ikke lese for mye. Visste ikke at det gikk galt for så mange? Jeg har jo hatt to graviditeter før som har gått helt etter boka så nå er det kanskje min tur siden det er så vanlig begynner jeg å tenke da.. Uff. Men egentlig er jeg bare glad nå! Tenke på navn og kjøpe vogn og..deilig! Lykke til til alle her inne så lenge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men der var du jo:o) har spurt etter deg her inne.

Og så kommer du med en så koselig nyhet da! Gratulerer så mye! Moro da:o) Hvor langt er du på vei da?

Nei, det er nesten like greit å la være å henge på 1. trimester tror jeg. Har registrert at det er mye prat om mindre hyggelige ting der inne. Folk er usikre og spør selvfølgelig, men om man blir usikker selv av å lese det så er det like greit å la være å være der tror jeg. Tror at det virker som om at det er så mange som har ma/sa fordi de gjerne vil snakke om det, mens det helt sikkert sitter mange som ikke det skjer med som ikke skriver på sidene, bare leser. Man har jo mer behov for å snakke om ting om man er usikker og redd enn når alt går som det skal. Og det er vel derfor det virker som om forferdelig mange opplever sa/ma... hvis du skjønner hva jeg mener? Du har to graviditeter bak deg som har gått bra, så da gjør det nok det denne gangen og skal du se! :o)

Du får ha masse lykke til, og kose deg masse med magen!

Håper jeg følger etter snart:o)

Skrevet

Hei på deg!

Jeg er (hele) 5+ eh..5 tror jeg det blir, så helt i startgropa enda ja. Men i finfin form da! Ingen kvalme, bare litt mer trøtt og hissig, men hei, litt fra eller til på de greiene der gjør lite :)

Ser de på pupaa da, de hovner opp som om det var livet om å gjøre, skulle tro jeg skulle amme i morgen og ikke om mange måneder. Hvordan er det med deg da Tussemor, var ikke vi cirka i samme pp?

Skrevet

gratulerer:) og lykke til videre...:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!:)

Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Hei igjen:o)

snart 6 uker allerede! :o) Moro! deilig at du er i god form... vi får håpe det vedvarer!

er ikke sikker på om vi var i samme pp jeg... vi begynte å prøve i november. Jeg har akkurat fått mensen, og er inne i en ny pp. Spennende å se om det sitter en spire denne ppen da:o)

kose deg masse i sommer da, og med den voksende magen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...