**¤¤** Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Begynte i ny jobb for noen uke siden. Trivdes i begynnelsen, men nå er det bare dritt. Jeg har prøvd å komme i kontakt med de, men ingen respons tilbake. Jeg er blid og hyggelig hele tiden og hjelper det jeg kan hjelpe, men er det noe takk for hjelpen jeg hører? Nei da, bare kald skulder tilbake. Ikke snakker de til meg heller. Heldigvis så er jeg ferdig her neste uke. Da kan de være så nebbete de vil.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 kanskje du skal behandle de som de behanlder deg? det hjelper ofte
xxxJulianexxx Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Skal du slutte med en gang du har begynt?
Ruttetutt ヅ Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Jeg skjønner godt at du gleder deg til å slutte. Hva slags jobb er det? Og hvem er de som er så arrogante? Høres ut som det er et dårlig miljø der.
**¤¤** Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2008 Jeg jobber bare som vikar her og skal begynne på en ny vikar jobb neste uke. Gleder meg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå