Gå til innhold

Apropos glemsomhet; hva er det verste du har glemt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var helt utafor en dag jeg skulle hente snuppa hos dagmammaen og satte henne pent i barnesetet i bilen, men glemte å feste beltene. Merka det da jeg kom hjem og jeg FATTER ikke at det gikk an å glemme det... Gikk heldigvis bra, og har ikke glemt det siden, jeg hadde aldri tilgitt meg selv om noe hadde skjedd, altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det samme som deg Yaddaline, fy faen for en følelse jeg fikk når jeg oppdaget det :o( Verdens dårligste samvittighet (den dagen kvalifiserte jeg meg som verdens dårligste mor).

Skrevet

Har glemt å levere selvangivelsen samt glemte å levere svaret JA til bhgplass......Utrolig nok ordna det seg i begge tilfellene :-)

Skrevet

Jeg glemte mitt eget navn en gang, fikk totalt black out i banken!! Temmelig pinli...

Skrevet

Skal vi se...

En helt splitter ny Maclaren trille glemte jeg på en parkeringsplass. TO dager etter vi kjøpte den, MED kvitteringen i handlebagen!! Er det mulig! Det verste er at jeg ikke oppdaget det før 3-4 dager etterpå... Kan dessverre ikke skylde på ammetåken heller...

Skrevet

Vet ikke om det er det verste jeg har glemt, men her om dagen gikk jeg fra bilen på en parkeringsplass med den ene sidedøra på vid gap! Oppdaga det mange timer senere, da jeg tilfeldigvis skulle hente noe i bilen ... :S Heldigvis var ingenting stjålet!

Skrevet

jeg glemte en gang at jeg skulle ha opplæring på en nyansatt, det var hennes første dag på jobb og jeg forsto ingen ting når hun pluttselig sto der og sa "hei" så forsiktig hun kunne. jeg sa bare "hei" tilbake og så dumt på henne, helt til jeg kom på at jeg hadde glemt noe... hehe

Skrevet

Da Linus var 1,5 uker gammel var jeg halveis ute av garasjeanlegget før jeg kom på at han fremdeles sov i bilen.

Skrevet

Har glemt å feste ungen et par ganger jeg og. Åh, det er så grusomt! Og den ene gangen var det mannen som skulle ta han ut av bilen. Fikk kjeft å greier, som om ikke den dårlige samvittigheten var straff nok. Men så glemte han det engang han og så da forstod han at slikt går an uten at man trenger å være dum i hodet av den grunn...

Skrevet

Jeg gikk fra en eksamen uten å levere svarene. Det var i engelsk, et fag jeg gjorde det lynskarpt i, så det var ikke fordi jeg var redd for å stryke eller noe. Trodde jeg tok kladden og putta i sekken, men det fulgte visst med hele besvarelsen. Ingen som reagerte på at jeg bare gikk heller. Noen dager senere fant jeg den hjemme i skuffen, og fikk heelt panikk, visste ikke hva jeg skulle gjøre. Så jeg brant (!) alle bevisene i steinrøysa bak huset, og bestemte meg for å late som ingenting. Da de andre fikk resultatene sine, satt jeg opp mitt frekkeste pokerfjes og lurte på hvor mine resultater var. Læreren ble forfjamset og spurte om jeg hadde vært til stede på eksamen - og det hadde jeg jo, og det viste jo oppmøteprotokollen også - så da ble det masse styr, mamma skrev klagebrev til skolen, og de måtte bekalge og greier og greier.

Hehe... til mitt forsvar, dette var på ungdomsskolen, og hormonene var nok litt mer utviklet enn moralen.. uffamei.. :)

Skrevet

Festet ungen i stolen, men glemte jammen ta og feste stolen i bilen!... huff...

pengbok og mobil er også flittig glemt.....

Skrevet

Jeg glemte at jeg hadde bundet hunden utenfor en butikk, og gikk videre uten den. Huska det etter ei stund, og dro tilbake. Og hunden var bare kjempeglad for å se meg! Da fikk jeg litt dårlig samvittighet!

Skrevet

Det værste var vel da jeg glemte å levere jenta mi i barnehagen slik at hun fortsatt satt i bilen da jeg parkerte og gikk ut for å gå på et møte. Heldig vis fikk jeg øye på henne da jeg skulle gå, så det gikk helt fint.

Ellers har jeg glemt mye rart opp gjennom årene.

Skrevet

Det er mye,det...jeg er veldig glemsk. Men har glemt hva jeg har glemt ;o)

Eksen glemte at han var gift...det synes jeg er en ganske "stor" ting å glemme.

Skrevet

hehe, northern.... må bare glise litt, selv om det egentlig er helt tragisk :)

Skrevet

Ja, det er jo nesten litt vittig ;o)

Uff..jeg er stygg..tar det tilbake =oD

Mannen er trivelig nok, han.

Skrevet

Jeg glemte å lukke takluken på bilen når jeg parkerte på togstasjonen. Reiste på jobb,og etter jobb fant jeg ut at jeg skulle sove i byn hos en venninne.

Bra det ikke regnet den natten.

Har forressten gjort dette 2 ganger. Uten at noe er blitt stjelt;)

Skrevet

Hehe mai_med mars prinsesse, ler meg skakk. Sånt ER så flaut. Fikk blackout når en spurte hvor gammel jeg var, hadde ikke peiling. Syntes det var flaut, men navnet, den var verre. *ler* hihi

Skrevet

Pleier og glemme å ta ut nøkler enten fra ytterdøra eller postkasse. Så de blir hengende der hele natta.

Men har aldrig glemt barna takk og pris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...