Gå til innhold

Kommunen ikke vet hvilken helsestasjon jeg tilhører????er det mulig?


Hilde-29har nå 2søte små

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å ringe kommunen for å spørre hvilken helsestasjon vi tilhører nå som vi har flyttet(snart 2mnd siden), jeg ble satt over hit og dit ,ingen kunne svare meg på dette!!!!!

Finner ikke ut av det på nettsidene heller.Tilslutt var det en av de jeg snakket med som foreslår at jeg måtte ringe hver helsestasjon for å spørre om det er der jeg tilhører!!?

Prøver det,men de er jo sommerstengt!!

Er det mulig å få så lite hjelp??!!gudavmei:S

for et system...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, skikkelig godagmannøkseskaft i ferieavviklingen....

 

Et lite tips bare, helsestasjonene har "ansvar" for hver sine skoler, så vet du hvilken skole du sogner til, skal du til den helsestasjonen som hører til den skolen. Kanskje det kan hjelpe deg på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ingen av de to skolene som er i nabolaget vårt,står oppført som de har helsestasjoner...inne på kommunenettsiden står alle helsestasjoner oppført, men ingen i tilknyttning til de skolene her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heimdal bydel har 6 helsestasjoner. Byneset, Breidablikk, Kattem,

Leinstrand, Rosten og Saupstad

 

Men bare ring en og så forteller de deg hvem du sogner til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi flytta ( for et år siden nå) venta vi på 4 års kontrollen. 2 mnd etter hun hadde fylt 4( alle jeg visste om hadde kontroll lenge før fylte 4) gikk jeg bort og fikk da beskjed om at jeg ikke ville bli registrert før jeg selv " sa opp" hos den gamle helsestasjonen. Men de var heller ikke så nøye med datoer på kontrollene. Visste ikke at det var helsestasjon der før damen på den åpne barnehagen sa fra at det hørtes litt merkelig ut. Hør med barnehage eller kommunen dins " service"kontor.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg gikk gravid forrige gang, hadde vi nettopp flyttet inn i et nytt byggefelt.....et område som ikke har gått innunder noen helsestasjon, de hadde ikke adressene inne i systemet, så de kunne ikke svare på hvor jeg hørte til. Tok to-tre uker fra jeg spurte, til noen kunne svare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gangen jeg undersøkte dette,så ringte jeg den forrige helsestasjonen å fortalte at vi skulle flytte.da også pga at jeg syntes det var så rart at vi ikke hadde fått innkallelse til 2 årskontroll for datteren min..viste seg at kontrollen skulle foretaes ved 2 år og 3mnd.helsesøster visste ikke hvilken helsestasjon jeg kom til å høre til,men skulle undersøke for så å sende papirene vårres over dit.jeg prøvde å ringe dit også idag,men selvfølgelig sommerstengt. nå er tuppa 2 år og 2mnd,vi er snart (forhåpentligvis) i fødel igjen.å da får vi sikkert brev i posten.men nå dreier det seg om 2 åringen vår og hennes søvnproblemer,tenkte de hadde noen gode råd for oss da sju:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...