Mockanin Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 2,5 årignen min spretter ball, fotballen, opp og ned med hendene sine. Flere ganger på rad uten at det blir "ødelagt". Han er også en kløper til å sparke fotball. Dræler baller vegg i mellom og skyter relativt høyt om han først spretter ballen og mæler til med beinet. Ser at når han spretter ballen så står han og følger med for å mæle til den når den er på vei opp. Folk sier han er flink for alderen og at dette er det mange av de eldre barna som sliter med. Jeg er usikker på om dette er så uvanlig for en på 2,5 år. Eldste min var også sånn. Dette var ikke ment som skryt, er bare nyskjerrig på om det virkelig er så uvanlig som enkelte sier.
Nit@™ Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Har også en på 2,5 år. Han sparker også fotball slik, scorer til og med mål på storebror på 8 år. Sprette ball klarer han ikke. Tror slike ting har mye å gjøre med interesse også. At de har funnet ut at noe er gøy så holder de på med det lenge. Minsten her er ikke flinkt til å prate, men kan mange andre ting, fordi det interesserer han, og han synes det er gøy. Men klart man skal skryte litt av barna sine, kjære vene. Alles barn er jo "verdens beste, peneste" osv for foreldrene. Ikke galt og være stolt av barna sine!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Nest yngste her har vært ball-gal siden før han kunne gå... Og med en så intens interesse for ball, blir de flinke, altså! Han er akkurat blitt 3 år, og har makalause utspark(!) fra mål, dropper ball, og styrer på:0) Artig å se på! Mens noen kan bokstavene når de fyller 3 år, kan andre skyte laaaange baller;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå