Gå til innhold

Jeg lever på sjokolade og brus....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid i uke 21 og sover VELDIG dårlig.. Sovner ikke før tolv-halv ett og kan godt stå opp i fire-fem tida fordi jeg ikke får sove. Våkner pga jeg må på do eller klør meg til blods. Så tenker jeg på hvor mye jeg gruer meg til og føde, så jeg får ikke sove igjen..

Mini på 16mndr er det full fart i hele dagen og jeg er utslitt av lite søvn.. Så jeg går og smugspiser sjokolade hele dagen, gjemmer meg så han ikke skal se det. Ser han det så vil jo han også ha. Jeg drikker brus hele dagen i kaffekopper.. Dette for og greie og være litt aktiv.

Men igjen så blir jeg bare mer bekymra når jeg bare putter i meg usunne ting, er jo som jeg har skrive her tidligere, redd for en stor baby igjen. Så det igjen gjør at jeg sover dårlig..

Aaah, hvordan kommer jeg ut av dette?! Er det noe annet jeg kan spise/drikke for og få litt energi utenom brus og sjokolade?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv levd slik, ikke pga graviditet, men pga sykdom.

Vil anbefalle deg å kjøpe energidrikk på apoteket. Får du i deg drikke kan det være et godt alternativ.

Den inneholder også vitaminer, mineraler osv. Hør på apoteket hva de anbefaller deg!

Skrevet

Okai, da skal jeg dit etterpå! Får i meg drikke, så da er vel ikke det så dumt:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...