Gå til innhold

Ble ikke noe tur til Kristiansand på meg:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er syk og våknet med 40 i feber. Ikke mye vits å dra med seg en syk 2 åring på lang tur. Så da dro pappan og de 2 andre på en tur jeg hadde gledet meg til. Litt lei meg for det faktisk. Utrolig typisk......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir ikke noe kristiansand tur på meg heller, vi fant ikke noe leilighet og bo i...

men kristiansand går ikke noe sted! vi får dra en annen gang ;) hvordan går det med mini?

Skrevet

hoster og hoster og hoster. Ingen feber nå pga paracet, men utroooolig sutrete. Snakket akkurat med mannen og de har ivertfall kommet frem. Så da håper jeg de får en fin dag:) Jeg fant mange leiligheter jeg når jeg lette etter hotel.....

Skrevet

ja da. vi fant masse leiligheter vi også. bare at de enten kostet en milion eller var opptatt når vi ringte på de... hehe

får håpe de får en fin da! og at du overlever sutringen og at mini blir frisk som en fisk på null komma niks

Skrevet

hehehehe ok. Spørs vel litt når du skal dra. Vi er 5 stk så hotelrom blir alltid dyrt for oss også. Lurer på om mannen booket om på veien. Han trenger jo ikke det store rommet alene med jentene.

Skrevet

ja det var litt av det som var problemet. vi hadde en veldig liten tidsramme og begynte og planlegge noen dager før... sånn er det når man skal gjøre alt i siste liten... hehe

Skrevet

Her er det mannen som aldri skal planlegge og det er helt ærlig litt slitsomt. Klart man kan gjøre ting på sparket, men med 3 unger er planlegging en fin ting. Tror aldri han kommer til å bli god på det da.

Skrevet

nei jeg tror heller aldri jeg blir god på det. jeg liker følelsen av og gjøre ting under tidspress, leve litt farlig på et vis. og det blir jo helt ødelagt om man planlegger... hehe...

kanskje greit at dere ikke begge er sånn, for da kommer man seg skjeldent noe sted... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...