Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Jeg har de siste dagene hatt ekstrem kvalme...det er så ekkelt.føler bare for å stikke fingrene i halsen.har jo sure oppstøt i tillegg så det kommer jo opp litt i munnen på det verste.kvelden og natta er aller verst. var til akupunktur igår å fortalte om problemet,hun satte nåler for det.ble liggende mye lengre med nålene igår enn jeg pleier(vet ikke om hun glemte meg eller om det var meningen)men uansett jeg ble enda kvalmere av å ligge der da.å på vei hjem med bil var det nesten så jeg måtte stoppe til side for å spy.men klarte å holde meg,da jeg hater å spy!!!inatt var det veldig ille ,måtte stå opp flere ganger, tok nyco da,men hjelper ikke stort på kvalmen akkurat..er det vanlig å få det slik på slutten da??hadde ikke dette problemet i forrige sv.skap,men men..æsj!!
Undrende85 Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Syns du skal ringe legen med en gang. Det kan tyde på svangerskapsforgiftning!! Det er andre symptomer som også skal være tilstede da, og det kan de spørre deg om over telefon.
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 Leverte urinprøve mandag å den var fin.skal til lege imorgen tidlig også..hadde svangerskapsforgiftning på slutten sist.ingen symptomer i det hele tatt,bortsett fra ødem som er vanlig på slutten da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå