Mamsen87 :) Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Henta en smash i kjøleskapet, den har et hvit tynt lag på toppen... Den ser nesten gammel ut, men den går ut i slutten av september..:S
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 De kan bli sånn vis de har vært varme, fått sånn sjokolade flere ganger selv om utløpsdatoen er lenge til.
Mamsen87 :) Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 Okai, da tar jeg sjansen på og spise den:) Merker kanskje hvis den er dårlig.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Det har gått fint med meg jaffal :oD Den er bare litt mer ruglete utenpå enn hvis den hadde vært vanlig brun.
Mamsen87 :) Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2008 Den smakte normalt så det går nok bra da ja! Bare litt skummelt når jeg forventa en brun en! ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå