Gå til innhold

Hvorfor er sjokoladen hvit?! :S


Anbefalte innlegg

Skrevet

Henta en smash i kjøleskapet, den har et hvit tynt lag på toppen... Den ser nesten gammel ut, men den går ut i slutten av september..:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan bli sånn vis de har vært varme, fått sånn sjokolade flere ganger selv om utløpsdatoen er lenge til.

Skrevet

Okai, da tar jeg sjansen på og spise den:) Merker kanskje hvis den er dårlig.

Skrevet

Det har gått fint med meg jaffal :oD Den er bare litt mer ruglete utenpå enn hvis den hadde vært vanlig brun.

Skrevet

Den smakte normalt så det går nok bra da ja! :D Bare litt skummelt når jeg forventa en brun en! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...