Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du hatt en amming som har gitt deg god innsikt i amming på godt og kanskje også vondt? Er du ammeentusiast? I Oktober (17-19) er det landsmøte i Trondheim, der kan man bli ammehjelper på en eneste dag! Ellers kan man bli det på ammehjelpens hjemmesider også.

Det er en utrolig givende hobby, tenk at din lille innsats i noens problem kan gjøre en hel ammeperiode fin!

 

Jeg selv svarer på mailer, jeg chatter på nett og jeg mottar telefoner. Av og til tar jeg hjemmebesøk når ting "må sees". Jeg bestemmer selv hvor mye jeg vil ta.

Vi får ikke betalt, vi betaler faktisk kontingent.

 

Og dere som ikke vil bli ammehjelper, men ønsker å støtte organisasjonen, det går an å bli støttemedlem!

 

Velkommen!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Hei! Jeg har tenkt litt på dette... Men så føles det så dumt, siden jeg aldri har fått til denne amminga... Vet ikke om du husker historien min, men jeg slet veldig mye, og pga det har jeg lest ALT jeg har kommet over om amming, snakket med spesialister i hytt og pine og føler jo jeg kan mye om det... men jeg har jo bare fått oppleve det på vondt, og man kan vel kanskje ikke være ammehjelper hvis man ikke har ammet skikkelig selv?

Skrevet

Skulle gjerne blitt med, men Trondheim blir litt langt borte desverre. Men det er vel mulig å bli ammehjelper likevel?

Er aktivt medlem av ammehjelpen, men jeg kommer ikke lenger der jeg desverre.

Skrevet

Har tenkt på det, og kommer kanskje til å delta på noe sånt hvis det foregår i Bergen. Blir for langt å resie til Trondheim for det...

Skrevet

Jeg ble ammehjelper online, helt fra Tyskland! Det tar lenger tid, da.

Så det går an å se på ammehjelpen.no under Bli Ammehjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...