Gjest Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 En fugl sa til meg at du prater om JENTEEEEEEEEEEEE? Kanskje du heller burde tilby deg barnepike jobb da for alle 7 gutta så tenker jeg du synger en annen låt. For etter disse gutta har tømt alle painball skyterene og brukt alle konglene i skogen til sprettertene sine så tenker jeg du ikke snakker så veldig mye i hele tatt etter det=) Ellers håper jeg du har en fin dag=)Hehe
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Nja, jeg prøvde bare å fyre oppunder å få lagd en blanding av yppert og angelica jeg. Dere kan jo gå for gutt nr. 8. En fra eller til spiller da ingen rolle;)
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Haha, en blanding der, var en skummel tanke..... tror en slik blanding ville ha erobret verden, hatt hoggtenner som dracula,sinnet til hitler,ordbruken til yppert og sjarmen min så klart.......=) Ikke en god kombinasjon=) Så nr 8 ville da spilt en veldig stor rolle så den kombinasjonen der hadde jeg vært redd selv=)selv som en ammende mor=)
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Ja, blir det noe får dere holde ham unna datteren min;)
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Hehe.....hadde det ikke vært for hoggtenna som hadde sittet som vinkork i sprettpuppene mine, så hadde jeg faen løpt jeg også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå