Gå til innhold

Dette er bra forskrudd !!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

merkelig opplegg! hvorfor kunne ikke heller kona fått denne babyen da så hadde det blitt litt mer riktig... er jo i og for seg ikke noen sensasjon at en kvinne som har fjrenet pupper og fått skjegg og liksom skal være mann kan få baby om hun er kvinne nedentil osv... det blir bare teit liksom!! stakkars unge som er født av pappa mens mamma måtte amme fordi pappa hadde tatt bort puppene :)

Skrevet

Ja, det skjønner ikke jeg heller ! Må jo ha vært mye bedre om kona hadde født ! Men det var kanskje et spennende "prosjekt" for dem dette...

Kjenner faktisk jeg blir litt kvalm, født av pappa, blir ikke mer feil enn det !

Skrevet

ja, men nå er jo pappa en "dame" også da i den forstand, men det blir jo helt sykt!! rart hvis man hater å være jente så mye at man vil være mann så beholder man livmor osv... skulle jo tro man ikke ville være noe som helst dame da, og i hvertfall ikke få barn!!

Skrevet

For det første, dette er SÅ old news.

Kona hadde fjerna livmoren (står i artikkelen, faktisk!), og han hadde skiftet kjønn.

Det finns mang slags kjærlighet, og vi har ingen rett til å dømme. Takk for meg.

Skrevet

Ja, ikke sant ! Han er jo faktisk begge deler da. Tvekjønnet :S

Skrevet

At han var gravid ja, men nå var det en artikkel om at han hadde født !

Jeg har rett til å synes at dette er forskrudd og ekkelt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...