TusseMor07&09&14 Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Jaja, så går jeg over i x pp da. Aner ikke hvor mange pp jeg har hatt for syklusene har vært helt på tur, men 9 mnd har det blitt nå.Den siste syklusen endte på 37 dager. Får håpe at denne nye perioden blir en litt mer fruktbar periode da! Lykke til alle jentene:o) Snart er det vår tur! ) Så får dere kose dere i finværet og nyte sommeren!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Ååh, Tussemor, jeg har tenkt sånn på deg, lurt på hvordan det gikk! Håper virkelig det klaffer for deg snart. God klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 Så koselig at du har tenkt på meg, sånt varmer! ) Det går bra med meg. Litt skuffet, men en dag blir det vår tur igjen og. Nå prøver jeg bare å fokusere på at jeg har kommet inn på skolen jeg ønsket, har verdens beste lillegutt, verdens beste mann, det er sol og sommer og masse koselig som skjer i sommer:o) Du da? hvordan går det med deg? klem tilbake:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2008 takk for lykkeønskninger forresten, det samme ønskes deg:o)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Jeg har forsonet meg med at den lille, merkelige blødningen jeg hadde, var mensen. Så nå er jeg på god vei inn i neste pp og venter el mandag, tirsdag eller onsdag. Haha, det bygger seg opp til helgen gitt! :-D Jeg prøver å tenke at det ikke er verdens undergang om det ikke skjer noe denne måneden (som du så i den andre tråden min). Det er sommer, det er sol og vi hekker som aldri før! :-D Stor solklem tilbake
TusseMor07&09&14 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2008 ikke lenge til EL da nei:o) blir action i huset til A1973 i helgen da kan jeg tenke meg... hihi Krysser alt for full klaff for dere! Og det er som du sier ikke verdens undergang om det ikke går denne ppen heller... en dag er det vår tur og! Stor solklem tilbake:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå