Giinaღ Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Noen som kjenner de baltiske land? Hvordan er maten der?
Leonora_ Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Var i Estland sist uke. Maten er som den norske maten egentlig. Ikke noe å bekymre seg over. Har spist masse ute, og har ingenting å klage på Er forresten 20 uker på vei.
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Jeg var i Estland i fjor sommer, og tror ikke det er noe farligere å spise ute der enn det er i Norge! Vi hadde hvertfall ingenting å klage på Men uansett bør du være forsiktig da, pass på at kjøttet er gjennomstekt osv. Men du trenger ikke være mer engstelig der enn andre steder:) God tur! Og kos deg:)
babyborn08 Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 hei:) er i tallin nå vi, sambo og jeg.. Kom på tirsdag og reiser hjem i morgen! Har gått fint dette, spist som jeg gjør hjemme.. Kjøttet gjennomstekt osv.. Har ikke vært noe problem:) vært på spa og kost meg.. Spa for gravide, nydelig.. Lå og koste meg på en saccosekk i 90 min og ble masert:) anbefales!!!! Vært å stelt føttene mine i dag og litt spa igjen i morgen før vi reiser hjem:) allle gravide som ønsket det skulle vært på dette altså.. Selvpleie og litt luksus før babyen kommer:) så bare dra til estland du, og kos deg.. Synes det var billig her også jeg:) god tur:)
Hakuna Matata Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Det husker jeg faktisk ikke - var nok omtrent som i Norge, men det som utmerket seg i Estland, var en fantastisk strand i en by sørpå som heter Pârnu - dit bør dere ta dere en tur! Ikke så veldig lang reise med buss fra Tallinn. Sikkert et veldig godt alternativ til syden for barnefamilier forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå