Let's hear it for the boys! Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Har ikke hatt mens på en stund... sluttet på pillene for ca. halvannen måned siden og noen dager etter det begynte jeg å blø. Det varte i nesten to uker, så jeg regner med at dette var blødning forårsaket av piller som stopper mensen. Derfor er jeg veldig i tvil på når jeg har termin... Testet svakt positivt på fem tester iløpet av helgen som gikk, mandagen etter og i går, så jeg vet at jeg ikke kan være mer enn 3-4 uker på vei. Men hvis jeg ikke har en dato for første dag i siste menstruasjon, hvordan skal jeg da vite når terminen er??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Det beste er nok å få en ultralyd til å bekrefte/avkrefte en termin, men jeg tror jeg hadde tatt utgangspunkt i at du var 4 uker nå (ca det folk pleier å være når testene slår ut positivt) og så regnet tilbake for å finne et (fiktivt) tidspunkt for første mens og tatt terminen du da får opp i kalkulatoren.
Let's hear it for the boys! Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 Hm... ja. Når jeg tenker meg om, er det egentlig bare to mulige datoer for unnfangelse... Jeg har vært mye på reise i det siste, og vi har hatt få sjanser. Så da er jeg enten 4 eller 6 uker på vei, men hvis det er det siste så hadde vel strekene vært tydeligere? Har hatt symptomer på graviditet ganske lenge nå. Sist jeg var gravid fikk jeg symptomer rimelig tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå