Stratos med 3 barn Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Hvilket merke har dere og hvilken pris må jeg betale ca? Er dere fornøyde med deres? Hva skal jeg se etter og hva bør jeg passe meg for? Har ikke peiling, men veldig lyst på en til "hage" bruk med henger. For lek og litt nytte
Mockanin Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Nå må jeg bare spørre.. Jeg vet at jeg burde vite hva en ATV er... men kommer ikke på det... Tenker og tenker.... Hjelp meg a før jeg tørner.
krabbetrollet Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Vi har en Honda 350 4W. Betalte vel ca 60.000,- (helt ny) for 3 år siden, tror jeg. Jeg må innrømme at jeg bruker den svært lite, men min mann bruker den myyye, og er veldig fornøyd med den. Både til lek og til nytte :-) Vi bruker faktisk bil-tilhengeren til den, og det fungerer fint. Vi bor et sted der det er meget ulendt terreng, og en ATV er ofte å foretrekke i stedet for en vanlig traktor. Jeg vet ikke så mye om hva du bør se etter og hva du bør passe deg for, men husk at dersom du skal dra henger må du ha en med litt sterk motor, ellers blir det bare irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå