Gå til innhold

oii! puppene mine tror visst jeg er gravid!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde eggløsn. for vel en uke siden, og IKM 29 (muligens før, har hatt noen kortere sykluser og, men går ut fra den lengste)

I går kom litt (en stripe på papiret bare) friskt blod, har ikke oppblåst mage eller noe annet mensmurringer som før mens, så tror ikke det er tidlig mens som jeg trodde først... har ikke vært mer blod etter det... så tenker jo self. festeblødn. !!??!! har "stukket" litt til oppi der bare.

Men!!!

i går så stakk det sånn i puppene (spes. den venstre) så så jeg at det va komt hvite prikker på "nippla", (som ved melk). så klemte jeg på å jammen kom det ikke melk ut av begge brystene..

HJELP!!

har fødd før, men har ikke ammet på 2 år! og ikke hatt slikt etterpå...

Prikkene på det brune området har også blitt flere og større!!!

hmmm...

hjelp!! kan jeg være gravid, med slike symptomer SÅÅÅ tidlig?????

litt rart for meg!!

men krysser fingrer og tær for at det har klaffet!!

tisser også mye! (men tenker jeg meg om så drikker jeg ganske mye også ;) )

på forhånd takk for alle tips og råd og erfaringer!!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;) Du MÅ jo være gravid med så håndfaste bevis..hehe. Håper for deg;);) Vi skal akkurat til å begynne prøvingen nå. Så er 3 uker til jeg kan teste. Gleder meg. Masse lykke til.

Skrevet

Ikke for å være slem, men det kom væske fra mine også rett før mensen kom her. Jeg var jo overbevisst siden det ikke har rent siden jeg sluttet å amme for et års tid siden. :(

Skrevet

Er egentlig ikke overbevist hverken over det ene eller det andre.. er jeg gravid så er jeg det ;)

Nå har jeg, som noen så fint kaller det "lotion-utflod" !! hehe...

Vet ikke hva det har å si! men vet jeg hadde det sist jeg var gravid. (har hatt sa. også. for en liten stund siden,og da hadde jeg IKKE sånne pupper å sånn som nå...)

Men vi får nå vente å se!! ;)

Frister veeeeldig å ta en test! tenker at hvis jeg ER gravid, og har fått symtomer så må det vel slå ut også ;)

Hehe..

Puppene stikker en del nå også... stikker også i underlivet, på siden, men ikke så murring, mer at det stikker til av og til..

men får prøve å holde meg over helga...

Alle som har innvendinger er velkomne og svare !! :)

Kjekt å høre om noen har hatt lignende...

Skrevet

Jeg fikk også såre pupper/brystvorter ca. en uke etter ventet el (er ikke sikker, har forferderlig ustabil syklus), og skal teste på søndag tenker jeg! :-) Er ikke overbevist enda jeg heller, men håper jo seeelvsagt.. Siden jeg aldri har ømme pupper til vanlig, og nå har så ømme at ALT gjør vondt :P

Jeg derimot har hatt veldig oppblåst mage :S Noe jeg også har før mens.. Og en blødning ca. samtidig med at puppene ble ømme, kanskje litt før?

Må jo bare håpe! :-D

Skrevet

Lykke til! :) Håper du er gravid da og at du ikke, som meg, bare hadde voldsomme symptomer på mensen... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...