Gå til innhold

noen som kan anbefale ei god trille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger ikke trille riktig enda, men er på utkikk etter hva som kan være bra.... vil ikke ha med sånne små hjul på og det er viktig at den kan trilles over alt... vet ikke om jeg vil ha 3 eller 4 hjul enda... den må helst ikke koste over 3000... er det noen som kan snues?

og den må ha full liggestilling...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Kan anbefale den nye trilla fra DBS på det varmeste!!! Vi har hatt mange vogner, og har ei laaang frøken som har vokst ut av flesteparten. Men denne trilla har hele 110 cm liggelengde, justerbart fotbrett og styre, full liggestilling og gir barnet god plass til å ligge på siden etc.... Var tre uker i Hellas nå og den oppfylte alle kravene vi har til en vogn. Stødig med 4 hjul. Eneste jeg ikke er glad i er kurven under i metall.....synes det er litt skranglete med metallkurv, men det er det eneste også.

Triller som kan snus tror jeg ikke finnes.....

Vi vurderte Emmaljunga scooter og Teutonia Timmy, men syntes de er altfor smale.

DBS trilla kostet ca 2500,- ny

Skrevet

skal ta en titt på denne :)

det finnes triller som kan snus, for dert har jeg sett i butikken... og quinny kan vel brukes begge veier... noen som vet hvordan quinny vognene er?

Skrevet

schwinn har noen kjempegode, med tre store hjul. se rowdytown.net. Bestilte fra denne siden og betalte 1800,- med toll og frakt. Bestilte myggnetting og transportbag til. Regntrekk er innebygd i vår. Knall bra trille, er ikke helt full liggestilling, men ganske grei.

Anbefales! En vennine kjøpte annen type Schwinn, den kjøpte de adapter til barnestol til så de fester det direkte på trille. Den vogna har ikke innebygd regntrekk da, men UV skygg. Kjemepefornøyde de og. Bestilte fra samme siden

Skrevet

dytter :)

Skrevet

Blir vel skutt for å mene at Carena Easy er en god trille, billig også:-)

Skrevet

har selv carena easy og er ikke fornøyd med den! hjulene vil ikke svinge når vi triller ute og på kjøpesenter og slikt setter de seg på tvers hele tiden, så jeg vil ikke ha med sånne hjul en gang til.. .var greit uten barn i, men når ungen sitter nesten oppå hjulene vil de bare ikke... synd for syne det er mange andre fordeler med den vogna... billig, liggestilling, lett... men pyton å trille....

Skrevet

Er veldig fornøyd med Maclaren techno xt.

Skrevet

den mclaren trilla har små hjul og det vil jeg ikke ha...

har sett litt på GT trilla med vingbart fremhjul og slikt... den er jo lett også... noen med erfaringer?

Skrevet

den ligner på schwinn trilla, og den er veldig bra som sagt

Skrevet

Jeg liker trilla t titanium..knallroooosa eller knallblååå:) Den er helt grei å bruke..koster 600..

Skrevet

Jeg er knall fornøyd med min GT safari =)

Skrevet

graco sin elsker jeg... snuppa er bare 6 mnd men vi bruker den... den har 4 stillinger rett ogg og helt ned og to i mellom der:p 4 hjul, sånn du kan låse dekka eller ikke ha de låst og den er sinnsykt god og trille... kan desverre ikke snues da... men er ei trille jeg har leenge og ikke trenger og bytte ut... koster i underkant av 3000 på ringo... =) jeg ELSKER den i hvartall=)

Skrevet

Peg Perego Pliko er super.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...