Gå til innhold

Får ikke puste i varmen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg skulle legge meg igår, pep pusten som om jeg var en gammel mann med kols eller lignende. Er jo selvfølgelig altfor varm og svett og har problemer med å sove i varmen i utgangspunktet, men nå ble det bare enda verre. Det var skikkelig tungt å puste (lå på siden som alltid), og tilslutt måtte jeg hente en masse puter og sitte oppreist for å klare å sove. Skikkelig ekkelt.

Har dere andre pusteproblemer i varmen? Hva gjør dere med det?

Har 17 dager igjen, men i denne varmen skal de sytten dagene bli jammen laaaaaange gitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, bærer du veldig høyt ?

Jeg gjorde det i forrige sv.skap. Følte at jeg ikke fikk puste ordentlig og det føltes ut som han skulle komme ut gjennom halsen på meg. Denne gangen bærer jeg mye lavere og pusten er mye bedre.

Det sies at man på slutten av sv.skapet kun har 1/3 av sin vanlige lungekapasitet også, og der er ganske mye.

Har ingen annen råd enn det du allerede har funnet ut av, å ligge høyt med hodet. Vifte på rommet så det blir litt svalere, en kjølig dusj før leggetid.

Er noe dritt at det er spådd veldig fint vær fremover, kan ikke si at jeg gleder meg til det : (

Skrevet

....og ta gjerne en kald og fuktig klut foran munnen

Skrevet

He, he, nesten for galt å deppe over finvær, men sånn er det jo nå. Leste isted at nå kan vi vente finvær en hel måned fremover... Da ser jeg for meg at da går jeg vel 2 uker over tiden, får med hele den måneden og føder idet høstregnet setter inn.... :-)

Jo, jeg bærer høyt denne gangen. Og magen er ikke bred, den peker rett frem og høyt opp. Ser jo egentlig helt enorm ut fra siden, men smal ovenfra. Trenger jo nesten ikke BH så høyt som magen går. Samtidig går den så langt ned slik at jeg ikke klarer å sitte med bena sammen. Underlig form... Må si jeg gleder meg til murket er ute og magen blir lettere.

Får prøve med klut og kjølig dusj, mannen min hentet nettopp vifte så nå står den på orkan styrke og blåser. Herrrrlig!

Skrevet

He he jeg plages også med tungpust, men har IKKE noe varme å skylde på.

Du får komme en tur til Lofoten og kjøle deg ned litt.... :))))

Her er det overskyet og ca.15 grader, samt vindstille. Helt perfekt spør du meg...igrunn glad vi ikke har dn varmen dere har der nede i sør.

:)

Skrevet

15 grader hørtes helt herlig ut! Har aldri vært i Lofoten før, så for meg er det et eksotisk sted, skulle gjerne vært der nå i ditt perfekte vær...

Skrevet

He he he været er det samme i dag også. Bare kom. Men jeg ser jo at du er fødeklar så da er det vel ikke helt tingen tenker jeg.....du får holde ut, og så komme til Lofoten en annen sommer, for her er faktisk et veldig fint sted.......( "reklame") :))

Lykke til med den nært forestående fødselen!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...