Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Hvordan er den? Hvordan vet man at man har det?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 En morsfølelse for meg er når jeg føler kjærlighet for barna mine og at jeg klarer å passe på de. At jeg blir glad når jeg ser de og gir det de trenger av meg, både kjærlighet og det materielle. Og når begge barna sier: "jeg er glad i deg mamma" Da kommer morsfølelsen frem.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Som min første forelskelse....gange hundre :-D....En drøss med glede og sorg, bekymringer og stolthet, usikkerhet og frustrasjon, forundring og latter, og en egen evne til å klappe deg selv og partneren på ryggen og si "way to go -dette har vi lagd!!" :-D
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Trodde aldri jeg kunne elske en person så høyt men samtidig være så redd og bekymret. Det tilfører livet mitt så utrolig mye glede men også mange sorger Man blir veldig barnslig men også veldig voksen. Man blir sliten ,men man finner også styrke Det krever mye ,men man får også mye. Masse latter og masse tårer Trygghet og usikkerhet. Jeg elsker og være MAMMA.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 morsfølelse er et rart ord. tror det blir noe sånt. "følelsen av å ha noen og høre til, noen og ta vare på og noen og forme, noen og dele hele seg med uten og være redd for og ikke bli elsket tilbake. følelsen av og elske noen høyere en seg selv, som om man gjør det man er skapt for og gjøre"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå