mamma sin kompis Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Og så er vi bare 4 uker gammel.... er han ikke bra snill med mora si? Flere som har slike syvsovere om natten, og så tidlig. Kan ikke huske at min første gjorde det. Men har fra dag en, begge to, sovet natten, men oppe for pupp1-2 ganger, for så sove igjen....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Så deilig! Får håpe det varer ) ...og jeg som følte vi var "tidlige" med å få ei jente som sov hele voksennatta, men hun var jo hele 9 uker før det skjedde )
mamma sin kompis Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 men det er jo tidlig det oxo da. deilig er det ja
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Er det ikke deilig?? NYT det! Jeg har "en av hver"... eldste skreik hele natta, og minste er som din! Sov så lenge, fra han var så liten... Ikke EN eneste natt har han vært våken, (kun fått en flaske med mat, og sovna tvert igjen). Han var en gang våken fra 23-02, da dro jeg han på legevakta fordi han ikke fikk puste... Det er den gangen vi har hatt "våkennatt"... )
jente30L Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 min på 2 mnd sover fra 10 til 5;) det er jeg happy med og så pupp og sovner tvert til 8 igjen... eldste som blir 2 har sovet 12 i strekk fra han var 3 uker;) nå legger han seg halv 7 og vekkes halv 9;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå