kokosyklus Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 jeg er glad fro en litt bedre natt i natt glad for tekoppen min Glad i mannen min:) glad for at søsteren min skal gifte seg om to uker ..JEJ! Glad for at vi alle er friske Glad fro at sommeren snart er over ( hee) Glad for at vi snart skal flytte til et bedre sted Glad for at jegh ar verdens beste familie:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 glad for at barnehage fins. glad for at småen skal dit, så kan jeg sove glad for at jeg skal til "rosa på rosa" etter barnehage tid
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Jeg er glad for at SOLEN SKINNER og fluene synger:o)
Blind Gudinne Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 For at ferien begynner etter arbeidstid i dag For at det bare er noen dager til jeg ser LIllefjert igjen etter 2 ukers ferie alene hos mormor og bestefar For at vesla i magen gir meg stadige tilbakemeldinger på at hun har det bra For at det bare er 2 timer igjen på jobb =)
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Jeg er glad for det fine være i dag! Jeg er glad, og takknemlig for at mini ikke våknet klokken 06.30 i dag, men drøyet det til 08.00!! Jeg er glad for at jeg ryddet huset i går kveld, så jeg slipper å gjøre det i dag,da kan jeg heller nyte solen:) Ja, det er jeg glad for så langt i dag:)
ingjo79 Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Glad for at nå skal vi snart inn i nytt hus-1 dag igjen! Glad i knerten vår Glad for mannen min Så innmari takknemlig og glad for at vi har et godt familieliv!
**¤¤** Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 I dag er jeg glad for: Sola skinner Det er en dag til helgen At mine barn er friske At jeg skal begynne på en ny jobb neste uke
Mammaen til Isak Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 Er vel glad for det jeg alltid er glad for, som min vakre sønn, min fine fine samboer, at vi har det godt, at familien har det bra og at vi har mennesker rundt oss som bryr seg om oss men akkurat i dag er jeg også glad for at jeg skal på konsert i den fine været ;o) Maiden
Candy girrrl Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 Jeg er glad for nå skal jeg på stranden med alle barna.
3 blå Skrevet 24. juli 2008 #10 Skrevet 24. juli 2008 Glad for at jeg begynner å bli frisk, etter 2 år med sykdom... Glad for at det bare er 13 dager til kjæresten min kommer hjem Glad for at jeg har en herlig liten gutt Glad for at mormor og morfar kommer hjem fra syden i dag Glad for det nydelige været
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. juli 2008 #11 Skrevet 24. juli 2008 Glad for at vi etter 2 års prøving er gravid igjen, selv om jeg er dritdårlig. At det er fint vær - da koser de seg i barnehagen.
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 24. juli 2008 #12 Skrevet 24. juli 2008 *Glad for frisk unge og samboer *Glad for at jeg har fått IKM idag-som jeg håpet på... vært uten i 3 måneder.... *Glad for at det snart er ferie *Glad for at husbygging er i gang
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #13 Skrevet 24. juli 2008 Jeg er glad for at gubben tok småen i natt glad for at storgutten min har blitt 1 år og en så herlig unge glad for at det er enda en liten prins i magen min som så frisk og fin ut på ul. glad for at vi har begynt å kikke oss litt om etter hus glad for at jeg har sommerferie om to dager :-))) glad for at det blir stadig finere vær ute glad for at jeg har en fast, trygg og god jobb som sikkerhet for familien min glad for gode venner og når jeg setter tennene i det herlige grønne eplet ved siden av meg blir jeg helt sikkert enda gladere :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 24. juli 2008 #14 Skrevet 24. juli 2008 Glad for litt sol og varme jeg da:) Glad for at jeg skal gjøre noe fornuftig med livet fra høsten av Glad for at sommeren snart er over og jeg får sett mannen min igjen Glad for at jeg ikke må lete etter ekstrajobb helt enda
mai_med_gulljenta! Skrevet 24. juli 2008 #15 Skrevet 24. juli 2008 * For den herlige 2 åringen min * For at vi e sunn å frisk * For at jeg har så fin kontakt med familien min * At vi drar til Kroati i mogen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå