Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, TORSDAG 24. JULI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg fem dager over termin, og jepp, jeg begynner å bli grundig lei. Kan du ikke komme ut nå, lille venn?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sju dager over;) Har prøvd ALT, og gitt opp. Han har slett ikke tenkt seg ut.

Skrevet

14 eller 18, venter på dato til KS :)

Skrevet

9 dager igjen.... men har liksom hele tiden trodd jeg kom til å føde før, fordi jeg fødte 6 uker for tidlig sist - men det ser ikke sånn ut....

Skrevet

7 dager igjen. Hadde planer om å være tålmodig denne gangen, men holder allerede på å bli gal. Ble satt i gang 14 dager etter ultralydtermin sist, så håper veldig på at fødselen skal starte av seg selv denne gangen.

Skrevet

Og jeg har hele 56 dager...SUKK!

Skrevet

20 dager igjen!!!

Skrevet

15 dager

Skrevet

50 dager igjen her :-)

Skrevet

4 dager på overtid :-( Lurer på om han vil komme ut en gang... Blir så fustrert !

Skrevet

jeg har 18 dager igjen og er kjempeutolmodig... vil ha henne ut nå!

Skrevet

Har termin i dag jeg, men det skjer absolutely nothing for å si det sånn. Er egentlig blitt mentalt forberedt på å gå i to uker til. Klarer liksom ikke helt å forstå at jeg faktisk skal ha en liten baby, det er helt uvirkelig. MEn fy søren som jeg gleder meg:)

Skrevet

2 dagar på "övertid"...... uffa mig

Skrevet

jeg har jo lenge igjen i forhold til dere! er bare i uke 29 ;P

Skrevet

2 dager til UL-termin, menstermin var i går.

Leeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Føler meg faktisk lei av alt! Lei av å vente, lei av mat, lei av å sove, lei av å sove dårlig, lei av å løse sudoku, lei av å lese, lei av å tisse, lei av å være varm, lei av å ha ac'n på 17grader i bilen, lei av å være kvalm, lei av at alle venter og spørr og har meninger om at han snart må komme, leeeeeeeeeeeeeiiiiiiiii!!

Skal på UL i morgen og kanskje blir jeg satt igang om han ikke har vokst noe mer siden onsdag forrige uke. Ser at jeg ikke har lagt på meg mer i alle fall så kan jo hende......

Skrevet

28 dager, går sakte, men sikkert nedover ;) Bare jeg slipper å gå 2 uker over er jeg fornøyd!

Skrevet

76 dager igjen........så det er ganske lenge igjen for min del, litt over 10 uker

Skrevet

Jeg har også 28 dager igjen...og fremdeles masse som burde bli gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...