KarLuc +1? Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 jenta mi på snart et år begynte i går kveld med å være skikkelig varm å ta på.... målte feberen no, men var bare 38. såg for meg at den var nesten 40 eg så varm som hun er... også så sutrete! men så har det seg sånn at hun holder på med tenner. Kan det være derfor hun er så veldig varm. Blir veldig urolig eg når eg ikke aner hva som er med henne :-p håper på noen svar
Smellkyss Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Det kan være tenner som er på gang,ofte de får feber da. Eller hun kan være syk rett og slett. Bare se ann feberen. Hvis hun er veeeldig utilpass og sutrete uten å ha høy feber går det ann å gi paracet slik at hun får roet seg og sovet litt. Øker feberen på over tid så kontakt lege. Lykke til!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Det kan godt være det er pga tennene at hun har feber. Ser det ut som hun plages med feberen? Da kan du jo gi henne en paracet. Uansett må hun få masse drikke og ha lite klær på seg. God bedring )
line_n & sara Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 når sara har fått feber, har vi kledd av henne, så hun er bare i bleia, og gitt masse vann og ammet mye. da har feberen sunket etter en liten stund. har ennå ikke trengt paracet! hvis barnet har en infeksjon, er feberen med på å hjelpe kroppen, slik at bakteriene dør når kroppen blir varm, så litt feber er bare bra. problemet med disse småbarna, er at feberen kan stige veldig fort, så man må ta tempen ofte, og passe på hele tiden! trenger egentlig ikke lege før det har vart i et par, tre dager, du kan ringe helsesøster hvis du er i tvil! god bedring til jenta di!
KarLuc +1? Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2008 ja, eg satser på det er tenna. ser det er en som er bittelitt igjennom,. ,hu har vært voldsomt syk før, virus å sånn over lengre tid. er liksom ikke på den måten hun er no. Vil ikke spise,bare drikke,og sover ekstremt dårlig om natten. hun sov i det minste de andre gangene hun var syk. men får vel bare se det an ja.. håper virkelig ikke det er noe annet. synes hun har vært nok syk i sitt lille liv.. hehe
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Ta en kald klut og legg oppå hodet hennes. Gjorde det med junior da han var veldig varm, og det hjalp. Tror han likte det godt. Lite klær er også lurt. Se ann tempen du og gi paracet hvis den kryper oppover. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå