Gå til innhold

Hva pakker dere på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siste "arbeidsdag" (er sm) på jobb på fredag, og må ta en tur innom å rydde pulten min iallefall. Men hvor mye er det naturlig at jeg pakker?

Vi skal pusseopp lokalene om en mnd tid, og pulten min vil bli flyttet. Heller ikke utenkelig at noen nyansatt/studenter (firma driver så smått å utvider) kommer til å bruke pulten min i perioder. Men det føles jo også litt rart å tømme alt....skal jo bare være borte 6mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pakket bort det aller meste, jeg, og tok med meg hjem personlige ting. Mest fordi kontoret mitt blir brukt av andre, og en vikar skal ha min stilling til jeg kommer tilbake i mars/april...

Skrevet

Her må vi rydde alt! Kaste, gi saker/prosjekter/mapper videre til andre og ev. ta med hjem ting man har bruk for selv. Så etter meg kommer det til å stå en helt tom pult... Har ikke tilgang til jobben en gang mens jeg er i permisjon - inngangskortet inndras.

Så sånn er det!

Skrevet

Oi det var strengt! Hos oss ansettes det ingen vikar for meg, og jeg regner med at jeg kommer til å gå på endel møter etc (har f.eks. faglige møter 2ganger pr mnd som jeg tenker å prøve å gå på).

Skrevet

Ja, det er ganske strengt - men det samme gjelder for alle som skal være ute i mer enn tre måneder sammenhengende.

Jeg jobber i et departement, og det er mye rutiner rundt sikkerhet og oppbevaring av papirer. Så det er nok derfor. Også når det kommer til adgang til huset regner jeg med.

Kan jo uansett være greit å rydde alt ut av kontoret dersom man ikke skulle komme tilbake etter endt permisjon.... ;-)

Skrevet

Samme her, ingangskortet blir sperret og det gjøres ingen forskjell mellom meg i svangerskapsperm og en annen som har permisjon fordi de bytter arbeidsgiver.

Så jeg har plukket ned alle personlige bilder og makulert alle utskrifter av notater osv. Men jeg har fått lov til å beholde to hyller til alle rapporter osv. som ikke skal overtas av noen andre. Jeg har jo håp om å få kontoret tilbake etter permisjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...