Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Gutten vår heter Marius. Har en ny gutt i magen. Synes Mathias er veldig fint, men er det veldig likt Marius? Vi synes ikke det, men har fått tilbakemeldinger på at "det er jo to helt liiiike navn..."
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Jeg syns også det hørtes veldig likt ut. Men er det et navn dere virkelig liker så hvorfor ikke. Det er jo dere som bestemmer Mange søsken har like navn...
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Ja det er veldig like navn. Pluss at "alle" heter Mathias...
prebs Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Jeg synes det er to flotte navn som passer godt sammen. De er like, men ikke FOR like: )
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Tenkte at dette var jo ikke for like, men åja, til brødre å være syns jeg kanskje de var litt for like likevel. Går helt fint da, men jeg ville kanskje prøvd å finne et annet. Men er veldig glad i begge navnene selv
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 jeg synes ikke det var like navn. Hadde det vært Marius og Julius så er det likt, men ikke mathias. Helt annen ending på navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå