Gå til innhold

Fler som har opplevd dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt IKM for 4-5 dager siden, pleier alltid å komme den dagen den skal + - 1 dag i tilfellet ikke noe mer.. Men nå har det gått 4-5 dager å den er fortsatt ikke kommet.. Har murringer hver dag (akkurat som den skal til å komme,men det skjer ikke) Når jeg venter mens får jeg STERKE murringer på kvelden å når jeg går på toalettet på morningen etter får jeg mens.. Men disse murringene er egentlig mye svakere, er ikke vondt bare litt ubehagelig.. Ellers har jeg INGEN symptomer..

så da lurer jeg på om det er noen som har hatt det på samme måten men alikavel vært gravvide? og når det er lurt å test, hvor mange dager etter kan man best mulig få et positivt svar hvis det er tilfellet ?

=)=)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... ikke mye svar å få.. hmm så litt mørkt ut for min del dette da ass :/

Skrevet

Hvis du er over IKM må du bare ta en test. Kan tas når som helst på døgnet når du er over IKM. Slike murringer er jo et typisk tegn på både tr og graviditet. Test i vei:)

Skrevet

Ta en test, og fortell oss hva som skjer:)

Skrevet

Har fått en liten blødning tidligere idag... Første dagen jeg får mens blør jeg alltid SKIKKELIG mye.. men nå har det vært pittelitt og kan bare bruke truseinlegg..(!) Har hørt at man kan ha en blødning i begynnelsen å likevel være gravid, at det bare varer etpar dager..Så får nå se da..

En ting jeg glemte å si igår, ang livmorstappen.. Om det er noen her som har greie på den så hadde jeg blitt utrolig glad hvis dere kunne gitt meg et svar. Vet man ikke kan stole helt utifra hvordan den kjennes ut, har pleid å kjenne på den, men nå virker alt så anderledes.. de dagene før blødningen kom har den vært ikke langt nede men ca midten, og nesten gjemt i noe der inne og bakovervendt... Nå er den pluttselig laaaangt oppe (rekker den såvidt) bakovervendt og ikke et stort hull i den som d har vært før man skal få mens..(?)

Venter etpar dager med å teste, hvis blødningene forsvinner =)

Orker ikke tenke sånn "tenk hvis" liksom.. Blir sååå skuffa hver mnd den onde tanta kommer.. men det er jeg nok ikke alene om :/

SETTER VEEELDIG STOR PRIS PÅ SVAR!! ble litt langt dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...