Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Nå har jeg hørt det og - ei som kalte opp datteren sin etter en supermodell. Noe så urharry.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Kommer nå an på hvilket navn det er da...hvilket navn er det?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Hvis man liker navnet er det vel helt ok, men hvis det er kun fordi hun er supermodell og foreldrene egentlig ikke liker navnet er det jo litt dumt! Jeg kalte opp datteren min etter en familiemedlem, blir ikke helt det samme, men det var jo fordi vi likte navnet, ikke fordi det skulle føres videre i familien...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Nei, det kommer ikke an på. Kalle opp etter en modell er harry uansett. Det var forresten Giselle, etter "the boobs from Brazil", som hun beundrende kalte henne.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 De skal ha et unorskt etternavn hvis det skal klinge godt, tenker Giselle Hansen er kult å hete....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå