Gå til innhold

Nå har jeg vært på date igjen....Sukker date ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og han var like fin som på bildene...

Han hadde verdier jeg har prata om i månedsvis at jeg vil ha mer av...

Han prata så varmt om familien sin, sønnen sin. Det lyste i øynene hans.

Gud så herlig det var å se en mann med slike verdier!

Etter 50 min skulle jeg gå. Liker ikke så godt å trekke ut førstemøter. Jeg stablet meg avsted og kom liksom ikke fort nok av gårde. Rakk ikke å klemme han engang....men jeg sendte en melding på Sukker...Takket for kaffemøtet. Sa han virket som en god person med herlige verdier.

Uansett hva han velger å svare meg eller ikke så er jeg strålende fornøyd med dagens innsats. Jeg møtte en som jeg i utg.punktet ikke turde møte pga utseende. Har utsatt dette møtet i 3 mnd fordi han var for kjekk (ja, det er mulig!)

Nå heretter så dømmer jeg ingen pga utseende mer, ingen veier. Han virket bare så innmari mye mer enn et vakkert ytre ;).

Man lærer noe nytt hver dag!! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koslig da :)

men hvorfor så travelt med å si ha-det????

har selv møtt min kjæreste på nett....vårt første møte var en kaffikopp og det skulle jo ikke ta lang tid...men vi hadde SÅÅÅÅ mye å snakke om...så den daten varte i 5 timer....

håpe du skal treffe han igjen da - om du er intressert.

bra det finnes vakre menn med bra innhold- jeg har og alltid vert slik som deg at er de for kjekke så skygger jeg unna....

Lykke til----

Skrevet

Så koselig!:-)

Het han Stian..? Høres ut som daten til en av beste kompisen min. Han satt og skrøt over en date han hadde hatt med ei han møtte på sukker:-)

Er anonym nå i tilfelle det ikke er samme.

Skrevet

Han het ikke Stian :).

Ja, jeg håper jeg møter han igjen. På sånne førstemøter så vil jeg helst ha det kort. På den 2.de så er det ok for meg at det tar lengre tid. Jeg er rar sånn... Vil liksom ikke sløse med andres tid. Om man møtes igjen så vet jeg jo at begge er interessert. Derfor jeg jogga i vei som vanlig. Sånn er jeg bare ;).

Han var underbar! Alt hva en kvinne behøver (og da er ikke utseende avgjørende). Jeg har lenge vært livredd for de jeg synes er de kjekkeste gutta. Ganske teit å dømme folk for utseende.

Dette var en barriere for meg uansett. Om jeg møter han igjen så er det en bonus :-).

Skrevet

Ohh... har nettopp meldt meg inn på sukker jeg og..hihi... Håpe jeg treffer en god kar også;)

Lykke til videre:D

Skrevet

Ja, drit på andre sine gleder! Man vet aldri hva man møter verken på nett eller face til face. Men det er sjanser man bare må ta hvis man ikke vil sitte på ræva hjemme alene i sofaen for alltid. Man må kysse mange frosker er min erfaring, har enda ikke møtt prinsen. Men hva skal man gjøre da? Dømme alle til det negative før det motsatte er bevist? Da finner man ihvertfall ingen. Jeg ønsker deg ihvertfall lykke til!! :)

Skrevet

Jeg håper jo for din del at du ikke er samboer med denne fyren lenger. Og hvis dere er det fordi dere "har snakket ut om det" eller noe i den banen, så er du like naiv som de jentene du snakker om. Ja, man hører om mye drit som skjer når man møter nye potensielle, men får man vite noe, så drar man fort for å slippe mer av det. Sånn er livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...