Gå til innhold

tok tidlig ultralyd idag =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var en fantastisk opplevelse!

alt var fint med fosteret, og sjansen for å spontanabotere da er under 5 %! jeg ble satt til 9 uker.

det kostet ca 1000 kr, men jeg hadde gjerne betalt det dobbelte, for det var virkelig verdt det =)

Så til dere så bekymrer dere grønn; ta en privat UL =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott!!

Hvor tok du privat UL hen??

Skrevet

www.sentrumslegene.no

veldig fornøyd ;)

Skrevet

får man henvisning fra legen koster det kr 0 :D bare be om en henvisning for at man ønsker å sjekke at alt er som det skal være!

Ikke sant det var helt herlig :D Jeg anbefaler det LETT til alle. er så spesielt å se mini ligge der inne å svømme :)

Skrevet

Jeg betalte ingenting, bare ringte en av gynekologene på gule sider, trengte ikke henvisning eller noe....

Alt så bra ut her også, han målte babyen og maskinen mente da jeg var 8+6 uker på vei. Hjertet slo og den "eggeplommen", er det det gule legemet det kalles, lå så fint ved siden av. Han sa at når alt så fint ut, og den lille "matpakken" lå så tydelig og fint ved siden av var sjansen for abort veldig liten.

Jeg bestilte UL fordi jeg ikke ante hvor langt jeg var på vei da, men det var veldig fint å se at den lille hadde det bra der inne :-)

Skrevet

ja, henvisning fra legen er jo greit, men min lege er litt streng på det. jeg var ikke mer bekymret enn andre, og hadde ikke hatt noen blødninger. UL er jo dyrt for helse-norge, så når det ikke er sånn dødsnødvendig, så betaler jeg mer en gjerne selv! =)

men ja, det var skikkelig fint. fikkk også 16 bilder, med forklaring på hva det var som var på bildet =)

utrolig deilig å vite at nurket har det bra ihvertfall =)

Skrevet

utrolig kult at du fikk så mange bilder da :) begynt på baby bok kanskje?? :)

Skrevet

nei, det har jeg ikke, men det var ingen dum idè du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...