Gå til innhold

Nå vil æ bytte jobb.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjefen min dreit seg max og begynte å suge villt og uhemmet på lillefingeren min på sommerfesten.....:-(

Traff han på jobb igjen idag, og han ropte meg inn på kontoret sitt. Da la han hånda si på ryggen min da jeg bøyde meg ned mot pc en hans!! Å faen e de me sånne folk da???? Å kan æ sei??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få min, jeg tar fingersugende-sjefer fremfor min egen jobb any day.

Skrevet

er det ikke nå du skal be om høyere lønn?

Skrevet

Vel, da må jeg nok legge meg på rygg på pulten hans først, så DET gidder jeg ikke;-P He he....

Men småsporvinj, hva jobber du med da? Akkurat nå det meste bedre enn å være her.......

Skrevet

Kan du ikke bare si det rett ut?

"Jeg vil ha meg frabedt slike obskøne tilnærmelser! Gjør du det en gang til, går jeg høyere opp i systemet med det. Eller gi meg høyere lønn...."

eller

"du ser ut som en slik som kan suge din egen kuk..."

hehehe

Skrevet

Jobber ikke du for mannen din da? Si det likegodt rett ut, det er skilsmisse du vil ha.

Gjest Toxic
Skrevet

Hvordan reagerte du på sommerfesten, da? Satte du noen tydelige grenser i den situasjonen? Uansett, klar tale er oftest det du kommer lengst med. Ikke gå rundt grøten, mannfolk er generelt sett ekstremt lite kompetente når det gjelder tolking av kvinners hint.

Skrevet

Visst ga jeg klar beskjed på sommerfesten! Sa ifra på en saklig måte at oppførselen var langt over grensen, og minte han på at vi skulle jobbe sammen etter denne festen også.....

Men fyren tror han er så vanvittig uimotståelig.....:-/ Selvtillit har han, DET er sikkert!

Nei, jeg jobber ikke på legekontor, selv om jeg er sekretær;-) Kunne ikke falt meg inn å jobbe sammen med mannen min......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...