C@milla *EMIL* Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Er det bare meg som begynner å bli klar til den store hendelsen, eller har vi et føderush her inne for tida? Synes det kommer fødehistorier som perler på ei snor jeg:o) Blir vel spennende i august da, føler det er veldig mange damer med termin rundt midten der! (meg inkludert)
Asobi Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Ja!! Virker som det er mange som har født den siste uka;) Kjempehyggelig å høre om. Begynner å bli veldig klar for egen fødsel. Blir spennende framover.
C@milla *EMIL* Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 Ja, begynner nesten å glede meg nå.. Er nok alle "overtidsdamene" våre som har født ) hehe..
Asobi Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Ja, alle overtidsdamene. Vel fortjent!! Har i tillegg lagt merke til at det er endel rundt min termin tidlig i august som også har fått. Gikk litt opp for meg at det faktisk kan skje når som helst....
Trulte76 Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Var vel fullmånen som gjorde susen hehe Har enda 5 uker igjenn jeg. SÅ må bare smøre meg med litt tålmodighet ja
C@milla *EMIL* Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2008 Ja nå fikk jeg meg faktisk til å begynne å pakke bagen idag(!) ikke værst, og har vaska min første maskin med babyklær:o) Så nå begynner jeg å finne formen her..
LivK har født Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Ikke alle overtidsdamene, nei... er her fortsatt, 7 dager over!
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 24. juli 2008 #8 Skrevet 24. juli 2008 jeg har også sett at det er utolig mange som føder nå... JEG VIL OGSÅ!! har 18 dager til termin, så jeg må vel være tolmodig, men det er vanskelig å motivere seg... min første kom 14dager før termin, så jeg synes det er vanskeilig å motivere seg til å gå helt til termin denne gangen... vil så gjerne at jenta mi skal komme nå! trodde jeg skulle bli strippet i går, men det ble jeg ikke likevel, så jeg ble litt skuffet der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå